Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?






    Нацрада з Мінтрансом планують спільно впроваджувати цифрове телебачення

    (6 февраля 2009)
    Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 4 лютого погодила План заходів щодо впровадження цифрового телерадіомовлення в Україні, запропонований Міністерством транспорту і зв’язку. Подробнее...

    Нацрада просить публікувати свої рішення у віснику Мін’юсту

    (6 февраля 2009)
    Ігор Курус, перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, на прес-брифінгу прокоментував рішення Мін’юсту щодо обов’язкової публікації рішень Нацради, що мають регуляторний характер, в офіційних періодичних виданнях – «Офіційному віснику» та «Урядовому кур’єрі». Подробнее...

    Нацрада попередила «Слов’янський канал» за 23 хвилини власного продукту в ефірі

    (6 февраля 2009)
    Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 4 лютого розглянула результати планової перевірки супутникового мовника «Слов’янський канал» й ухвалила рішення оголосити компанії попередження. Подробнее...

    ВАТ «Укртелеком» збільшує ємності Інтернет-каналів

    (6 февраля 2009)
    Так, лише з середини грудня 2008 р. кількість користувачів послугою «ОГО!» від Укртелекому зросла на 80 000. Ще 170 000 користувачів перейшли на більш швидкісні тарифні плани, що передбачають необмежене користування трафіком, незважаючи на обсяг, напрямки (український чи зарубіжний), час користування (день чи ніч). Подробнее...

    Журі національного відбору «Євробачення 2009» очолили Ілащук і Недзельський

    (6 февраля 2009)
    2 лютого було сформовано остаточний склад журі, яке на півфіналі 8 лютого обере фіналістів Національного відбору міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення 2009», повідомляє прес-служба Національної телекомпанії України. Подробнее...

    Президент прийняв звіт Нацради

    (6 февраля 2009)
    Голова Нацради з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко представив звіт Нацради за 2008 рік і поінформував Главу держави про окремі аспекти розвитку телерадіомовлення в Україні, зокрема, виконання мовного законодавства, запровадження цифрового стандарту мовлення. За його словами, повністю запровадити ці технології вдалося в Одеській області. Подробнее...

    Вартість телевізійної реклами у США знизилася на 15%

    (6 февраля 2009)
    Економічна ситуація та зниження телеперегляду вже вплинули на вартість телевізійної реклами у США. Середня ціна одиниці вимірювання 30-секундного споту у прайм-таймі знизилася на 15% у четвертому кварталі 2008 року. Про це повідомляють AdAge.com та Mediaweek із посиланням на останні дослідження Нью-Йоркської медіакомпанії TargetCast tcm. Подробнее...

    РА Starcom Ukraine виграла апеляцію в «Телесистем України» й подаватиме позов про стягнення 10-мільйонного боргу

    (6 февраля 2009)
    Київський апеляційний господарський суд 5 лютого відмовив у задоволенні апеляції ЗАТ «Телесистеми України» (бренд PEOPLEnet) за позовом проти рекламної агенції Starcom Ukraine про визнання договору на рекламне обслуговування недійсним. В апеляційній інстанції «Телесистеми» оскаржували рішення Господарського суду міста Києва від 4 листопада 2008 року, винесене на користь Starcom Ukraine. Подробнее...

    Інтернет-видання «ПіК України» буде «законсервовано до кращих часів»

    (4 февраля 2009)
    «Проект консервується до кращих часів, - сказав пан Фуксман. – Враховуючи складну ринкову ситуацію, різке скорочення рекламного ринку, на жаль, я змушений припинити фінансування. Я був би радий розвивати проект, щоб він увійшов до першої десятки інтернет-видань України, але ми потрапили у складну економічну ситуацію. Сподіваюсь, щойно ситуація на ринку зміниться, нам удасться реанімувати і запустити сайт знову». Подробнее...

    Viasat зменшив тарифи до 1 гривні на день

    (4 февраля 2009)
    З 1 лютого пакет «Viasat Сімейний» коштуватиме 1 гривню на день (раніше його місячна вартість була 48 гривень). Таку ціну компанія обіцяє зберегти до кінця року, незалежно від курсу гривні та стану економіки. Крім цього, Viasat пропонує включити до пакету «Viasat Сімейний» пізнавальний телеканал National Geographic, який раніше був доступний лише в максимальному пакеті «Viasat Престижний». Подробнее...

    У рамках «Першого громадського» виходитиме програма Валентина Щербачова про «Євро-2012»

    (4 февраля 2009)
    З 1 березня в рамках проекту «Перший громадський» в ефірі державних регіональних телерадіокомпаній виходитиме програма, присвячена «Євро-2012». Про це на розширеній колегії Держкомтелерадіо, що відбулася 30 січня в Києві, доповів генеральний директор Київської державної регіональної телерадіокомпанії (КДРТРК) Віктор Пасак. Подробнее...

    Продакшн-компанія «Ледокол» готує інформаційно-гумористичну програму «Погляд :)»

    (3 февраля 2009)
    Продакшн-компанія Максима Бахматова «Ледокол» готує інформаційно-гумористичну 60-хвилинну програму «Погляд :)». Про це «Телекритику» повідомили у компанії. Подробнее...

    Співробітників НТКУ почали попереджати про скорочення

    (3 февраля 2009)
    У Національній телекомпанії України почали попереджати про скорочення. Декілька працівників уже отримали такі повідомлення. Подробнее...

    Народний депутат Володимир Ландік пропонує відмінити десятикратне збільшення ліцензійного збору для ТРО

    (3 февраля 2009)
    У Верховній Раді зареєстровано законопроект «Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення”» (№3681, щодо визначення розміру ліцензійного збору), ініціатором якого є народний депутат Володимир Ландік (фракція Партії регіонів). Подробнее...

    «Гумор ТБ» і «Бабай ТБ» розпочали повноцінне мовлення

    (3 февраля 2009)
    Як уже повідомляла «ТК», 2 грудня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення надала телеканалам ліцензію на супутникове мовлення. Засновником та власником обох каналів є Вадим Сойреф – 50%; ТОВ «Дрім Гейт», м. Київ – 50%. Директор обох мовників – Тетяна Костюченко. Супутник Amos 2/3 (Ізраїль). Тестове мовлення телеканалів розпочалося 1 листопада 2008 року. Подробнее...

    Нова комерційна телегрупа буде продавати рекламний час «Куй-ТБ» та М2

    (3 февраля 2009)
    Нова комерційна телегрупа (НКТГ) розпочне продавати рекламний час телеканалів «Куй-ТБ» та М2. Про це «Телекритику» повідомив новий затупник генерального директора компанії з прямої реклами Олексій Казанцев. Подробнее...

    «Панда кунг-фу» став найкращим мультфільмом року

    (3 февраля 2009)
    На церемонії щорічної анімаційної премії Annie Awards мультфільм «Панда кунг-фу» отримав одразу 10 нагород і став «Найкращим мультфільмом року», побивши торішній рекорд «Рататуя», який здобув 9 статуеток, пише газета «Пульс Києва». Подробнее...

    «Укртелеком» знизив абонплату за користування радіоточкою до 2,5 грн

    (3 февраля 2009)
    ВАТ «Укртелеком», виконуючи рекомендації Антимонопольного комітету України, з лютого 2009 року знизило щомісячну абонентську плату за користування послугами стаціонарного радіо з 5 до 2,5 грн (без ПДВ). Про це повідомляє прес-служба АМКУ. Подробнее...

    5 лютого «РадіоМан» стане «Радіо 4U»

    (3 февраля 2009)
    З 5 лютого радіостанції медіагрупи RMF (Польща) – «РадіоМан» у Львові та «Радіо Тернопіль» в Тернополі, а також станції в Івано-Франківську та Нововолинську (Волинська обл.) мовитимуть із позивними «Радіо 4U». Нагадаємо, відповідне рішення ухвалила Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 17 грудня. Подробнее...

    «Неймовірні історії кохання» на СТБ вестиме Лілія Ребрик

    (3 февраля 2009)
    Новою ведучою програми «Неймовірні історії кохання» на телеканалі СТБ стане Лілія Ребрик. Про це «Телекритику» повідомили на каналі. Попередня ведуча програми Надія Мейхер покинула СТБ перед Новим роком, вирішивши повернутись у поп-групу «ВІА ГРА». Подробнее...

    Плату за користування радіоточкою знижено удвічі

    (3 февраля 2009)
    На виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України, ВАТ «Укртелеком» з лютого ц.р. знизило абонплату за користування послугою стаціонарного радіо з 5 грн до 2,5 грн (без ПДВ). Про це повідомив виконувач обов'язків Голови Комітету Олександр Мельниченко. Подробнее...

    «Наше Радіо» запустило європейський проект

    (3 февраля 2009)
    Цей проект фінансується европейськими структурами: «Наше Радіо» стало переможцем тендеру, що проходив у рамках програми European Neighborhood and Partnership Instrument Info and Communication Programme. Сам тендер проходив з лютого по листопад минулого року. Подробнее...

    Procter & Gamble повертається на телебачення

    (3 февраля 2009)
    Найбільший рекламодавець в Україні та світі компанія Procter & Gamble із лютого повертається на українське телебачення. За деякими даними, рекламні ролики брендів компанії з’являться як мінімум в ефірі тих каналів, які працюють з будинками продажів «Сфера-ТВ» та Maxximum Advertising. Подробнее...

    У 2009 році УМХ розвиватиме лише один із чотирьох своїх телеканалів

    (31 января 2009)
    Причиною таких дій Борис Ложкін назвав реакцію компанії на кризу, під час якої, на його думку, варто приділити увагу проектам, які розраховані не на перспективну прибутковість, а швидше гарантують повернення коштів. Shopping TV, Design TV та «Новий дім» пан Ложкін відніс до першої категорії, а «Меню-ТБ» - до другої. Тому в найближчих планах УМХ зосередитися саме на розвиткові кулінароного телеканалу, а саме – вкладати кошти у власний продакшн та якісний покупний продукт. Подробнее...

    Гліб Корнілов: «Нам у рамках групи відводиться ділянка конкуренції з ICTV та ТРК “Україна”»

    (31 января 2009)
    Генеральний продюсер НТН – про те, чому канал показує злочини, які проекти формують бренд НТН, чи є він прибутковим і чому його не можна вважати чоловічим каналом. Подробнее...

    Всі платять за всіх

    (30 января 2009)
    Нова методика нарахування ліцензійного збору знову підкинула ринку чергову регуляторну проблему. Річ у тім, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення тлумачить правила його нарахування таким чином, що будь-який кабельний провайдер, який заходить на ринок, повинен оплатити збір за всі домогосподарства, розташовані на цій території. Навіть якщо на ній уже працюють інші кабельні мережі, та й компанія реально оцінює «ужинок» як 10-15%. Подробнее...

    Монополізм – не загрожує

    (30 января 2009)
    Ця репліка голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Віталія Шевченка до статті Лесі Ганжі «Всі платять за всіх» є уточненням аргументів Нацради, процитованих у матеріалі. Зі свого боку, редакція дякує панові голові регуляторного органу за оперативний відгук на публікацію і пропонує усім читачам долучитися до дискусії щодо нової методики нарахування ліцензійного збору. Подробнее...

    Україна. Новий формат набору номерів екстрених, інформаційно-довідкових та служб замовлення

    (30 января 2009)
    Перехід на нову систему нумерації відбувається згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 23.11.2006 року № 1105 «Про затвердження Національного плану нумерації України» зі змінами, внесеними наказами Мінтрансзв’язку від 13.02.2008 року № 168 та від 24.09.2008 року № 1178, а також від 29.09.2008 року № 1200 «Про затвердження плану переходу на перспективну систему нумерації телефонної мережі загального користування України» та з метою забезпечення реалізації 1 етапу переходу на Національний план нумерації України – вивільнення цифри «0» як першої цифри номерів служб екстреного виклику, замовних та довідково-інформаційних послуг. Подробнее...

    Нацрада ініціюватиме приведення рекламного законодавства України до європейських норм

    (30 января 2009)
    Як повідомляє прес-служба Нацради, порівнюючи норми європейського та українського законодавства, відповідальний секретар Національної ради Владислав Лясовський вказав на відмінності у регулюванні розміщення реклами на телебаченні. Подробнее...

    Рекламісти: «1+1» слід проявити більшу гнучкість

    (30 января 2009)
    Телеканал «1+1» наприкінці минулого тижня розіслав медійним агенціям шоп-лист на 2009 рік. Документ не дає повної картини вартості рекламного часу (багато чого залежить від обсягу бюджету рекламодавця та індивідуальних домовленостей з комерційним відділом каналу), проте окреслює деякі базові умови співпраці. Подробнее...


    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.