Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Краткий обзор iPad 2020 и iPad Air 2020





  • Procter & Gamble повертається на телебачення


    3 февраля 2009 | Телевидение / Украина / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Найбільший рекламодавець в Україні та світі компанія Procter & Gamble із лютого повертається на українське телебачення. За деякими даними, рекламні ролики брендів компанії з’являться як мінімум в ефірі тих каналів, які працюють з будинками продажів «Сфера-ТВ» та Maxximum Advertising.

    У п’ятницю 30 січня компанія також спілкувалася із представниками комерційного відділу «1+1». Чим скінчилися переговори – наразі невідомо. «Ми повертаємося на телебачення, але на які саме канали – поки що сказати не можу, оскільки не всі договори підписані. Слідкуйте за ефіром», - повідомила «Телекритиці» керівник відділу корпоративного маркетингу Procter&Gamble Ольга Козирєва.

    Нагадаємо, в інтерв’ю «Телекритиці» пані Козирєва заявляла, що компанія буде змушена зменшити рекламну підтримку своєї продукції у 2009 році.

    Procter & Gamble стояв на чолі великих рекламодавців, які наполягали на значній дефляції цін на телевізійну рекламу. Станом на кінець січня йому не вдалося домовитися із найбільшими рекламними майданчиками – каналами груп «Інтер» та Віктора Пінчука. Вочевидь, «Сфера-ТВ», Maxximum Advertising та, можливо, «1+1» погодилися на дуже лояльні, дешеві умови розміщення, що може додати їм рекламних доходів, проте навряд чи сприятливо вплине на ринок загалом (канали змушені демпінгувати значно більше, ніж якби вони консолідувалися та втримали ціни).

    2008 року аналогічна ситуація з Procter & Gamble спостерігалася в Росії. Тоді рекламодавець назвав розцінки Первого канала, встановлені групою «Відео Інтернешнл», неприйнятно високими – і до літа не розміщувався на цьому телеканалі. На результатах його продажів це не відбилося – принаймні, вони не впали і навіть покращилися. Проте сукупна частка «Інтерів» та «Четвірки» в Україні набагато більша за частку Первого канала в Росії (близько 70%).

    Минулого року Procter & Gamble був беззаперечним лідером серед рекламодавців українського телебачення, закупивши понад 100 тис.WGrp. (з детальнішим оглядом ринку можна ознайомитися тут). Тепер, за припущеннями сейлз-хаусів, він посяде 4-5 місце.

    "Телекритика"

    Источник: PULT
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.