Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Вартість телевізійної реклами у США знизилася на 15%


    6 февраля 2009 | Телевидение / Мир / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Економічна ситуація та зниження телеперегляду вже вплинули на вартість телевізійної реклами у США. Середня ціна одиниці вимірювання 30-секундного споту у прайм-таймі знизилася на 15% у четвертому кварталі 2008 року. Про це повідомляють AdAge.com та Mediaweek із посиланням на останні дослідження Нью-Йоркської медіакомпанії TargetCast tcm.

    За даними цієї компанії, середня вартість одиниці вимірювання «великої четвірки» впала до $122,133 з $144,000 роком раніше. Зокрема, на CBS зниження становило 22%, на NBC – 13%, на ABC – 10%, на Fox – 6%.

    За словами Гері Карра, одного з директорів дослідницької компанії, основна причина падіння – зменшення сукупних рейтингів телеперегляду «четвірки» на 13%. Окрім цього, на вартість рекламного часу вплинула криза в економічній площині телевізійної індустрії. Телемовники змушені були опустити ціни, щоб рекламодавці, які ріжуть рекламні бюджети, змогли дозволити собі розміщуватися на телебаченні.

    "Телекритика"

    Источник: PULT
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.