Навигация

Популярные статьи
  • Как работать с фильтрами и сортировками товаров для выхода в ТОП выдачи

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)


    14 июля 2009 | Радиовещание / Украина / На русском языке | Добавил: Ольга Кравцова
    Сегодня TNS Ukraine опубликовало данные нового исследования киевской радиоаудитории с использованием методики DAR*.

    Напомним, в конце 2008 года TNS выиграло конкурс на право проведения исследований радиослушания в 2009-2010 годах.
    TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

    TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

    TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

    TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)
    TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

    * Чим нове дослідження радіоаудиторії відрізняється від попереднього?
    Дослідницька компанія залишилась та сама – TNS Ukraine, змінилась методика.

    Так, до 2009 року для визначення аудиторії київських радіостанцій використовувався метод Radio Diary – радіощоденника. На практиці це означає, що респонденти впродовж тижня щодня заповнювали щоденник, в якому відзначали слухання радіо: радіостанції, які слухали впродовж дня; часові інтервали, коли вони слухали кожну радіостанцію; місце слухання кожної станції.

    У 2009 році у Києві було запущено нове дослідження за методом САТІ (комп’ютеризоване телефонне опитування) із застосуванням методики Day-After-Recall. Відтепер, за допомогою запитань інтерв’юера, респондент відновлює у пам’яті поетапно весь день і пригадує, коли і які радіостанції він слухав (по 15-ти хвилинних інтервалах).
    Якими є «плюси» та «мінуси» обох досліджень?
    Кожен метод має свої «плюси» та «мінуси». На жаль, ідеальних методів дослідження не існує.
    «Плюсами» радіощоденника є:

    - фіксація «типового» слухання;
    - добре фіксована частота слухання.

    Недоліки:
    - більш низькі, ніж у DAR САТІ, показники охоплення аудиторії станцій;
    - низька досяжність вузьких цільових груп – людей, які ведуть активний спосіб життя, котрих часто важко застати вдома.
    Переваги методу DAR САТІ:

    - максимальний контроль не тільки за кількістю, але і за якістю проведених інтерв’ю;
    - краща досяжність вузьких цільових груп;
    - за допомогою методу САТІ і використання методики DAR більше фіксується фонового, випадкового слухання радіо.

    Недоліки:
    - залежність від пам’яті респондента;
    - відносна похибка через те, що кожен день тижня опитуються різні респонденти;
    - необхідність більшої вибірки у порівнянні із щоденниковим дослідженням.

    Якими є характеристики нового дослідження?

    - опитується населення Києва віком від 12 до 60 років
    - 12 000 респондентів на рік
    - 7 хвиль на рік (1 хвиля - злиті 8 тижнів досліджень)
    - 100% контроль за роботою інтерв'юерів
    - цифровий запис 100% інтерв'ю
    - 20% контроль внутрішнім відділом аудиту

    Час опитувань: будні дні з 18:00 до 22:00, вихідні дні - з 10:00 до 22:00

    Середня тривалість інтерв'ю - 19 хвилин

    Источник: Медиабизнес
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.