Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)


14 июля 2009 | Радиовещание / Украина / На русском языке | Добавил: Ольга Кравцова
Сегодня TNS Ukraine опубликовало данные нового исследования киевской радиоаудитории с использованием методики DAR*.

Напомним, в конце 2008 года TNS выиграло конкурс на право проведения исследований радиослушания в 2009-2010 годах.
TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)
TNS: аудитория киевских радиостанций (DAR)

* Чим нове дослідження радіоаудиторії відрізняється від попереднього?
Дослідницька компанія залишилась та сама – TNS Ukraine, змінилась методика.

Так, до 2009 року для визначення аудиторії київських радіостанцій використовувався метод Radio Diary – радіощоденника. На практиці це означає, що респонденти впродовж тижня щодня заповнювали щоденник, в якому відзначали слухання радіо: радіостанції, які слухали впродовж дня; часові інтервали, коли вони слухали кожну радіостанцію; місце слухання кожної станції.

У 2009 році у Києві було запущено нове дослідження за методом САТІ (комп’ютеризоване телефонне опитування) із застосуванням методики Day-After-Recall. Відтепер, за допомогою запитань інтерв’юера, респондент відновлює у пам’яті поетапно весь день і пригадує, коли і які радіостанції він слухав (по 15-ти хвилинних інтервалах).
Якими є «плюси» та «мінуси» обох досліджень?
Кожен метод має свої «плюси» та «мінуси». На жаль, ідеальних методів дослідження не існує.
«Плюсами» радіощоденника є:

- фіксація «типового» слухання;
- добре фіксована частота слухання.

Недоліки:
- більш низькі, ніж у DAR САТІ, показники охоплення аудиторії станцій;
- низька досяжність вузьких цільових груп – людей, які ведуть активний спосіб життя, котрих часто важко застати вдома.
Переваги методу DAR САТІ:

- максимальний контроль не тільки за кількістю, але і за якістю проведених інтерв’ю;
- краща досяжність вузьких цільових груп;
- за допомогою методу САТІ і використання методики DAR більше фіксується фонового, випадкового слухання радіо.

Недоліки:
- залежність від пам’яті респондента;
- відносна похибка через те, що кожен день тижня опитуються різні респонденти;
- необхідність більшої вибірки у порівнянні із щоденниковим дослідженням.

Якими є характеристики нового дослідження?

- опитується населення Києва віком від 12 до 60 років
- 12 000 респондентів на рік
- 7 хвиль на рік (1 хвиля - злиті 8 тижнів досліджень)
- 100% контроль за роботою інтерв'юерів
- цифровий запис 100% інтерв'ю
- 20% контроль внутрішнім відділом аудиту

Час опитувань: будні дні з 18:00 до 22:00, вихідні дні - з 10:00 до 22:00

Середня тривалість інтерв'ю - 19 хвилин

Источник: Медиабизнес
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.