Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Чем хорош iphone 13 pro max
  • Советы по выбору мебели для кухни
  • Преимущества станков для лазерной резки
  • Причины поломки тачскринов





  • Business Radio Group приєдналася до дослідження аудиторії радіо від GfK


    26 декабря 2012 | Радиовещание / На украинском языке / Украина | Добавил: Kravtsova Olga
    Радіохолдинг Business Radio Group («Шансон», «Шарманка», «Ренесанс», «Бізнес-радіо», DJ FM) став учасником дослідження аудиторії радіо, що проводить компанія GfK Ukraine на замовлення галузевого об'єднання «Радіокомітет». Цю інформацію «Телекритиці» підтвердили в «Радіокомітеті».



    На початку зими новим керівництвом Business Radio Group було прийнято рішення відкрити співпрацю з компанією GfK, йдеться в повідомленні прес-служби холдингу. На сьогодні Business Radio Group у своїй роботі використовуватиме рейтинги двох вимірювачів - TNS Ukraine і GfK Ukraine.



    На думку виконавчого директора холдингу Марії Семенової, такий підхід забезпечить найбільш об'єктивну оцінку роботи українських радіостанцій і покаже достовірну ситуацію на ринку.



    Раніше голова правління Business Radio Group Анатолій Євтухов висловлював недовіру дослідженню GfK і критикував його високу вартість.



    Радіостанції холдингу Business Radio Group вимірювалися GfK, але їхні показники не відображалися в результатах дослідження та були приховані в категорії «Інше», оскільки радіостанції не були учасниками (передплатниками) дослідження.



    «Нам часто ставили питання про те, чому в дослідженні не показані ті чи інші радіостанції. Ми завжди пояснювали, що присутність у дослідженні - це вибір самих радіокомпаній, ми ж, зі свого боку, забезпечуємо вимірювання всіх діючих радіостанцій», - нагадує Катерина М'ясникова, виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників (керівний партнер «Радіокомітету»).



    У четвертій хвилі дослідження всі користувачі зможуть бачити показники компаній, що входять до Business Radio Group. «Із цього моменту ми можемо сказати, що дослідження підтримали майже 100% гравців ринку», - додала пані М'ясникова.



    Водночас досі не є учасниками дослідження GfK загальнонаціональні мережі «Ера» та Перший канал Національного радіо (УР-1), які в дослідженні компанії TNS минулого року входили до топ-15 радіомереж.



    Як відомо, до 2012 року радіослухання по Україні не досліджувалося окремо, а вивчалося в рамках проекту «MMI Україна» (дослідження споживання різних товарів і послуг) компанії TNS Ukraine за методом особистого інтерв'ю face-to-face (за методом DAR CATI TNS Ukraine вимірювала лише київські радіостанції).



    За результатами конкурсу відкритих пропозицій, проведеного «Радіокомітетом», наприкінці 2011 року компанія GfK виграла право досліджувати радіоаудиторію на наступні три роки. Учасниками дослідження стали як члени «Радіокомітету» (найбільші радіохолдинги «ТАВР медіа» та Радіогрупа УМХ, Незалежна асоціація телерадіомовників і рекламні агенції), так і більшість незалежних радіомереж і радіостанцій (наприклад, «Люкс ФМ», Super Radio, «Гала-радіо», «Просто-радіо», «Радіо 24»).



    Дослідження GfK проводиться з початку 2012 року за методикою DAR CATI (комп'ютеризоване телефонне опитування слухання за вчорашній день) серед населення віком 12-65 років у 90 містах із населенням понад 50 тис. осіб. Вибірка становить 47280 респондентів та репрезентує за регіонами, розміром населеного пункту, віком і статтю 16 млн українців. Вимірювання проводяться 36 тижнів на рік (за винятком святкових тижнів, коли радіослухання значно відрізняється), а щодня відбувається 190 інтерв'ю.



    При цьому TNS Ukraine теж продовжує вимірювати аудиторії радіо.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.