Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Обзор и сравнение смартфонов ZTE Blade V30 Vita и ZTE Blade L9
  • Советы по выбору напольного покрытия от ПолMALL
  • Советы по выбору батута для детей
  • 6 отличных хорроров, которые пощекочут вам нервы





  • Інтернет-користувачі дивляться Новий канал, «1+1», «Інтер» і СТБ


    22 мая 2009 | Телевидение / Украина / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Найпопулярніші серед інтернет-користувачів телевізійні канали - Новий, «1+1», «Інтер», СТБ. Найпопулярніші радіостанції - «Хіт ФМ», Kiss FM, «Люкс ФМ».
    Про це свідчать результати дослідження медіаспоживання користувачами інтернету, проведеного у квітні компанією Gemius Ukraine разом з Асоціацією інтернет-реклами України.

    80% користувачів протягом останнього тижня, коли вони заповнювали анкети, дивилися телевізор, 65% - слухали радіо, 57% - спілкувалися в спільнотах, 55% - читали щоденну пресу, 52% - читали щотижневу пресу, 16% ходили в кіно.

    Водночас в інтернеті дивляться відео чи телебачення 85%, слухають радіо 66%, читають щоденну пресу 59%, читають щомісячну пресу 3%.

    На запитання «Що ви робили вчора?» користувачі відповіли: 74% шукали інформацію в інтернеті, 49% дивилися телевізор, 27% слухали радіо, 6% ходили в кіно.

    За часом користування: у робочі дні користування месенджерами навіть о 4 ранку не падало до 0, на відміну від радіо й телебачення. Телевізор інтернет-користувачі дивляться у прайм-тайм, так само слухають радіо.

    Щодо ставлення споживачів до інтернет-реклами, то 60% довіряють їй частково, 20% - абсолютно не довіряють, 18% завагалися з відповіддю. 79% користувачів вважають, що реклама з'являється надто часто, 1% - мало, 50% - нейтрально.

    За сайти без реклами готові платити 9% користувачів. Водночас 56% вважають, що реклама - нормальна плата за контент, а 35% не визначилися з відповіддю.

    Дослідження медіаспоживання користувачами інтернету проведене вперше в рамках щомісячного дослідження інтернет-аудиторії компанією Gemius Ukraine. Анкети заповнювали відвідувачі сайтів Bigmir, Meta і Oboz. Вибірка становила 1500 анкет користувачів віком від 15 років.

    "Телекритика"

    Источник: PULT
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.