Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    «Радіокомітет» оприлюднив результати третьої хвилі радіодослідження в містах 50 тис.+


    7 ноября 2012 | Радиовещание / На украинском языке / Украина | Добавил: Kravtsova Olga
    «Радіокомітет» оприлюднив результати третьої хвилі вимірювання аудиторії радіо в містах 50 тис.+, що проводиться дослідницькою компанією GfK Ukraine

    Середньодобове охоплення аудиторії радіо в містах із населенням понад 50 тис. осіб зросло на 1,7% і становить 67%. Такі дані третьої хвилі дослідження аудиторії радіо*, що проводить компанія GfK Ukraine, оприлюднило індустріальне об'єднання «Радіокомітет».


    За даними дослідників, кількість українців, які контактували з радіо хоч раз на тиждень, зросла на 2% і становить 89%.

    «Радіокомітет» оприлюднив результати третьої хвилі радіодослідження в містах 50 тис.+


    Загальний рейтинг радіо збільшився на 0,1% і дорівнює 12,6%. «Однак ця зміна не є статистично значущою», - говорить провідний спеціаліст з розміщення реклами на радіо та у пресі РА «Медіаком Україна» Ігор Романенко.



    Натомість у загальнонаціональному рейтингу радіостанцій відбулись деякі ротації. Так, на середину жовтня його очолює «Русское радио», а лідер минулої хвилі «Хіт FМ» із незначним відривом займає друге місце. «Ретро FМ» зберігає свою третю позицію, «Люкс FМ» - четверту. Помінялися місцями в рейтингу Kiss FM і «Наше радіо», а також «Авторадіо» й «Мелодія».



    На графіках не відображено рейтингів категорії «Інше» та «Не знаю». З-поміж іншого приховано рейтинги таких мереж, як «Шансон» і «Шарманка» з Business Radio Group, Першого каналу Національного радіо (УР-1) та «Радіо Ера».

    «Радіокомітет» оприлюднив результати третьої хвилі радіодослідження в містах 50 тис.+


    Середня тривалість слухання радіо в містах 50 тис.+ упродовж доби, за даними дослідження, становить 4 години 32 хвилини. При цьому найбільше часу радіо приділяють слухачі, які мешкають у центрі (4 год 45 хв) та на сході країни (4 год 44 хв).



    За даними GfK, найвищий рейтинг слухання радіо, як і раніше, спостерігається на роботі з 9:00 до 18:00. Причому з 12:00 до 13:00 він сягає свого піку. Відповідно, рейтинг слухання радіо вдома вищий, ніж деінде в періоди з 6:30 до 8:30, а потім - з 18:00 до 24:00 години. Слухання радіо в авто є стабільним впродовж усього дня з 8:00 до 20:00 години.

    «Радіокомітет» оприлюднив результати третьої хвилі радіодослідження в містах 50 тис.+


    «На час проведення дослідження припала вагома частина передвиборної кампанії. У цей період особливо актуальною для рекламодавців була висока лояльність радіослухачів до реклами. Якщо з початком рекламного блоку на ТБ, близько 30% телеглядачів стабільно перемикають канали, то радіореклами намагаються уникнути лише 14% українців», - зазначає координатор «Радіокомітету» Віталій Гордузенко.



    * Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед мешканців міст «50 тис.+» віком 12-65 років. Обсяг вибірки становить 11 183 респондента. Третя хвиля дослідження по Україні проводилась 6 серпня - 14 жовтня 2012 року.

    Источник: ТАСС-Телеком
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.