Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Два відсотка американців викинули телевізори


    3 мая 2011 | Новости / Телевидение | Добавил: Елена Ленова
    Вперше за двадцять років кількість домогосподарств із телевізорами у Сполучених Штатах Америки зменшилась. Як повідомляє The New York Times, дослідницька компанія Nielsen, яка займається вимірюванням телеаудиторії США, встановила, що приймачі телевізійного сигналу є в 96,7% американських осель, тоді як рік тому цей показник становив 98,9%.

    Два відсотка американців викинули телевізори


    Але не поспішайте пов’язувати цю зміну виключно з наближенням кібермайбутнього. Як пояснюють у Nielsen, однією з причин є бідність (як і під час економічної кризи 1992 року) – після переходу з аналогового ефірного мовлення на цифрове малозабезпечені родини вже не можуть собі дозволити придбати цифровий сет-топ-бокс. Більшість тих, хто відмовився від телевізора, має сімейний дохід менше 20 тисяч доларів на рік (для Америки це мало), не мають також доступу до інтернету й мешкають у сільській місцевості, куди не доходить якісний цифровий сигнал. Хоча, звісно, серед причин відмови є відсутність потреби в традиційному телебаченні у нового покоління, нерозлучного з інтернетом, та зникнення такої потреби в тих, хто «підсів» на інтернет.

    Утім, представники останніх категорій є дуже активними споживачами телевізійного контенту – в онлайні. Тому Nielsen думає над тим, щоб розширити поняття «домогосподарство з телевізором», включивши в нього ті родини, де телеконтент дивляться в інтернеті. Поки що компанія веде переговори щодо цього зі своїми клієнтами.

    Попри відмову невеликої частини глядачів від традиційного телеперегляду, загальний обсяг перегляду відео зріс – люди більше схильні поєднувати різні платформи, аніж заміщувати одну іншою. А загалом результати дослідження Nielsen, яка протягом 2010 року опитала близько 50 тисяч американців, підтверджують головний висновок інших досліджень: телебачення залишається найважливішим засобом масової інформації.

    Источник: osvita.mediasapiens.kiev.ua
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.