Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Mip TV 2009: зростає цікавість до спільного виробництва та документалістики


    1 апреля 2009 | Телевидение / Мир / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    46-й ринок телепродукції Mip TV сповнений переживанням економічного спаду, особливо побоюваннями щодо того, чи зможе міжнародна торгівля телеконтентом вистояти в таких умовах.

    Як пише Variety, на Mip TV 2009 домінують 4 «с»: caution (обережність), cost-cutting (зниження цін), co-production (спільне виробництво) та consolidation (консолідація).

    «Фінансування обмежене, тому відроджується цікавість до міжнародного спільного виробництва», - каже Лорін Гарауд, виконавчий директор телевізійного дивізіону компанії Reed Midem. Так, незадовго до Mip новий європейський продакшн-гігант Zodiak заявив, що заохочував керівників американських шоу зробити крос-атлантичний продакшн. Більше американсько-європейських угод буде анонсовано під час Mip.

    Багато хто з телеменеджерів каже, що вони як ніколи відкриті до партнерства з іноземними співпродакшнами. Для цього вони готові віддавати свої бюджети, проте прагнуть зберегти максимально можливий контроль над контентом. «Ми маємо бути настільки редакційно залученими, наскільки це можливо», - каже Табіта Джексон із Channel 4. Хоча, додає вона, спільне виробництво документалістики має такі опції, які дозволяють локалізувати контент пізніше.

    Mip TV слугуватиме певною рекомендацією стосовно того, що варто робити міжнародним телемережам під час різкого падіння рекламних доходів - обмежувати обсяг закупівель до «must have» або збільшувати, щоб замінити покупним продуктом значно дорожче місцеве виробництво. «Ми традиційно вкладали більше грошей в оригінальні виробництва, проте цього року ми більше витрачаємо на закупівлі», - каже Сідні Суїса з National Geographic.

    Ще одна тенденція цьогорічного ярмарку телеконтенту - зростання попиту на дослідницьку документалістику економічної та геополітичної тематики. За словами представників France 5 та Marathon Intl, люди дедалі більше цікавляться тим, що відбувається у світі, тим, як інші дають собі раду з тими самими проблемами.

    Кількість учасників Mip TV зменшилася на 10-15% у порівнянні з 2008 роком. Учасників зі США поменшало на 24%. Компанії просто прислали менше представників: усі надзвичайно зосереджені на бізнесі.


    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.