Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Чем хорош iphone 13 pro max
  • Советы по выбору мебели для кухни
  • Преимущества станков для лазерной резки
  • Причины поломки тачскринов
  • Выбор подгузников и средств гигиены для взрослых
  • Основные добавки или витамины для беременных
  • Преимущества IT-аутсорсинга
  • Как экономить при покупке школьных принадлежностей





  • На телевізійну рекламу електронних цигарок надіслали 147 скарг за «надмірну сексуальність»


    23 декабря 2013 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Olga Kravtsova
    У двох рекламних роликах електронних сигарет герої закликали «взяти це до рота».

    Вперше рекламу показали місяць тому під час популярного у Великобританії реалі-шоу «Я знаменитість… Заберіть мене звідси!» (I'm A Celebrity ... Get Me Out Of Here!). Відтоді до Управління з дотримання стандартів у рекламі (The Advertising Standards Authority, ASA) надійшло 147 скарг від телеглядачів. Частину з них обурила «надмірна сексуальність» роликів, інших – гламуризація електронних сигарет та куріння загалом.

    Наразі ASA розпочало розслідування і заборонило показ цієї реклами до винесення ними рішення.

    У першому ролику вродлива молода жінка у відвертій сукні говорить на камеру: «Я хочу, щоб ти це дістав – хочу бачити це, відчути, володіти ним… взяти до рота… хочу дізнатися, як це приємно».



    Герой іншого о ролика – молодий чоловік. Він каже: «Хочеш побачити це? Я можу дістати, якщо хочеш. Ти зможеш відчути це, володіти ним, взяти до рота і дізнатися, як це приємно».



    Співвласник компанії VIP Electronic Cigarettes, яка й запустила цю рекламу, Мігель Коррал (Miguel Corral) заявив, що вони очікували, що подібна негативна реакція може бути. Однак вирішили її запустити, бо вірили в її ефективність.



    «Ми прекрасно розуміємо, що наша реклама неоднозначна і переходить межі. Але оскільки законодавство забороняє зображувати у рекламних роликах процес куріння і сигарети, ми вирішили дозволити собі такий дещо іронічний та зухвалий крок», – заявив він.



    Два ролики набрали на Youtube в сумі майже 300 тис. переглядів - 246 тис. реклама з жінкою і 38 тис. - з чоловіком.



    Нагадуємо, що раніше ASA заборонила показ трьох інших рекламних роликів електронних сигарет.



    Також цього року ASA ухвалила три рішення щодо заборони антиреклами урядової ініціативи щодо введення у Великобританії уніфікованої упаковки для всіх марок сигарет.

    Источник: mediasapiens
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.