Навигация

Популярные статьи
  • «Site Ok‎»: Ваш надежный партнер в продвижении и раскрутке сайтов

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    1+1 готує спецпроект «Євро на нервах»,


    16 мая 2012 | Новости / Телевидение | Добавил: Елена Ленова
    21 травня на 1+1 вийде спеціальний проект до Чемпіонату Європи з футболу 2012 під назвою «Євро на нервах». Про це повідомляє прес-служба «плюсів».

    Телеканал вирішив за кілька місяців до офіційного старту перевірити реальну готовність України до міжнародної футбольної події. Іноземці подорожували Україною та знімали на камери усі труднощі, із якими їм довелося справлятися.

    «По прильоту до аеропорту Бориспіль гості із Естонії, Великої Британії, Камеруну, Індії та Бразилії отримали камери, розділилися на 4 пари та відправилися за своїми маршрутами – до приймаючих Чемпіонат міст (Києва, Львов, Харкова та Донецька), а також до туристичних місць - дендропарку «Олександрія», Канева, Батурина та інших», - кажуть на «1+1».

    Іноземці їздитимуть громадським транспортом, самостійно купуватимуть квитки, бронюватимуть готелі та спілкуватимуться із працівниками інфраструктури.

    «Ми хотіли перевірити, з якими проблемами зіштовхуються іноземці, які вперше приїхали до України. Що робити, коли майже ніхто не розмовляє іноземною мовою, як щось знайти, коли все навкруги написано тільки кирилицею, як отримати інформацію у потрібних службах тощо. Результати експерименту шокують, вони кумедні та несподівані», - коментує продюсер програми Максим Шиленко.

    Проект «Євро на нервах» покаже реальну ситуацію, яка очікує туристів, що приїдуть на Євро-2012 через кілька тижнів. Україна очима іноземців у ефірі телеканалу 1+1 21 травня о 22:20.

    Як повыдомляв "МедіаБізнес", 1+1 також покаже проект "Операція краса" про пластичну хірургію.

    «1+1» – общенациональный канал. Техническое покрытие Украины – 95%. В эфире с сентября 1995 года. Генеральный директор канала – Александр Ткаченко. Целевая аудитория – 18-54, вся Украина. Средняя доля смотрения канала по аудитории 18-54, вся Украина в первой половине 2011 года составила 12,9%, рейтинг 1,9%. Канал входит в группу каналов «1+1», в составе которой также международная версия «1+1» - «1+1 International», развлекательный канал для мужчин «2+2», молодежный женский канал «ТЕТ» и городской телеканал «Сити». В 2010 году 100% активов канала купила компания Harley Trading Limited, принадлежащая украинскому бизнесмену Игорю Коломойскому. Вещание – эфирное, кабельное, спутниковое.

    Источник: tv.net.ua
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.