Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Оксана Марченко і Катерина Осадча найкраще асоціюються зі своїми каналами – дослідження


    15 февраля 2012 | Новости / Телевидение | Добавил: Елена Ленова
    Найкраще асоційовані зі своїми каналами ведучі українського телебачення - Оксана Марченко, Лілія Ребрик, Анфіса Чехова (СТБ), Катерина Осадча («1+1») і Костянтин Стогній (ICTV).

    Такий висновок випливає з результатів дослідження, проведеного спеціально для «Телекритики» компанією iVOX. Опитування* здійснене методом онлайн-інтерв'ю, тож його результати характеризують тих осіб, які користуються інтернетом. Перелік каналів і ведучих був заданий і він є вичерпним: по 4 ведучих від кожного з 5 найбільших телеканалів.

    Понад 50% інтерв'юерів змогли правильно вказати, де працюють Оксана Марченко і Катерина Осадча, понад 40% - де працюють Лілія Ребрик, Анфіса Чехова і Костянтин Стогній.

    У випадку з усіма іншими вказаними в опитуванні прізвищами телеведучих переважала відповідь «Не знаю».

    Андрій Доманський, який перейшов півтора роки тому з Нового каналу на «1+1», для багатьох залишився обличчям Нового: варіанти «Новий канал» і «1+1» отримали схожу кількість голосів - 23,5% і 26,9% відповідно.

    Правильність відповідей мало корелюється з географією проживання чи розміром населеного пункту респондента, але сильно залежить від статі. Так, чоловіки краще знають, де саме працюють Олександр Денисов (спортивний ведучий) і Костянтин Стогній (обличчя «чоловічого» ICTV). Але це єдині ведучі, щодо яких чоловіки були точнішими за жінок. Натомість жінки точніші щодо таких телеведучих, як Валерія Черненко, Оксана Марченко, Катерина Осадча, Анфіса Чехова, Сніжана Єгорова тощо. Місця роботи ведучих новин жінки та чоловіки знають приблизно однаково.

    Вікові особливості також сильно впливають на результати: молоді люди (до 44 років) зв'язували канали з прізвищами краще за старших респондентів (віком від 45 років). Навіть коли мова йшла про ведучих каналів, серед аудиторії яких багато немолодих людей («Інтер», «Україна»).

    Источник: telekritika.ua
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.