Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    «2+2» оновив логотип, слоган і графічне оформлення


    5 сентября 2011 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Ольга Кравцова
    З 5 вересня телеканал «2+2» виходить в ефір у новому графічному та звуковому оформленні, з новим слоганом «Право на лева» і оновленим логотипом.

    «Основними кольорами каналу відтепер є яскраво золотий на глибокому темному тлі. Метафоричний слоган «Право на лева» не лише підкреслює життєвий статус кожного глядача "2+2" і його право на якісний відпочинок разом з улюбленим телеканалом, а й має дещо жартівливий підтекст, добре зрозумілий кожному завдяки прозорій грі слів», - зазначив генеральний продюсер телеканалу «2+2» Олександр Асаулюк.

    З 5 вересня в ефірі телеканалів «2+2», «1+1» і ТЕТ також стартувала промо-кампанія «2+2. Право на лева», презентована чотирма роликами з умовними назвами «Екшн», «Драйв», «Спорт», «Секс». В основі сюжету кожного з роликів один з аспектів поведінки царя звірів, які перегукуються с ключовими програмами і позиціонуванням телеканалу. Всі промо-ролики об'єднані єдиним звуковим оформленням, слоганом телеканалу та фінальною фразою «Головна умова відновлення сил - відпочинок».

    Суть «2+2» як розважального телеканалу, орієнтованого насамперед на чоловічу аудиторію, передають також заставки до головних лінійок програмного продукту: «Фільм», «Спорт», «Гумор», Серіал», «Секс». «Головні героїні цих міні-роликів - молоді грайливі дівчата, що займаються справами, які зазвичай вважаються чоловічими: вкрутити лампочку, відремонтувати сантехніку, розвантажити цеглу тощо. Нові заставки "2+2" підкреслюють, що телеканал пропонує своєму глядачеві відпочинок разом з програмами, сповненими адреналіну, гумору, енергії, а іноді - й провокації», - зазначається у повідомленні.

    З 1 вересня стартувала рекламна кампанія «2+2» на зовнішніх носіях. На білбордах по всій Україні представлено оновлений логотип каналу, трансляції матчів Ліги чемпіонів УЄФА та історичний серіал «Спартак. Кров і пісок», прем'єра якого запланована на «2+2» цієї осені.

    Нове оформлення «2+2» розроблено компанією «Ессе Продакшн Хаус» (режисер роликів Іван Сауткін) спільно з відділом дизайну телеканалу.

    «2+2» оновив логотип, слоган і графічне оформлення
    «2+2» оновив логотип, слоган і графічне оформлення
    «2+2» оновив логотип, слоган і графічне оформлення


    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.