Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Вілфрід Руеттен про журналістську етику та проблеми роботи в Інтернет


    9 февраля 2011 | Телевидение / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
    Вілфрід Руеттен про журналістську етику та проблеми роботи в Інтернет08-02-2011 25 лютого 2011 року Індустріальний Телевізійний Комітет за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» проводить майстер-клас «Конвергенція та нові медіа» для працівників новинних департаментів медіа-компаній. Одним з доповідачів майстер-класу виступить директор Європейського Центру Журналістики Вілфрід Руеттен (Нідерланди). Він має широкий досвід роботи в суспільному та комерційному телебаченні Німеччини (ARD, RTL-Group). Ми запропонували йому дати відповіді на декілька наших запитань.


    ІТК: Вілфрід, розкажіть, на чому спеціалізується Європейський Центр Журналістики? Які основні сфери діяльності охоплює?

    Вілфрід Руеттен: Ми спеціалізуємося на навчанні журналістів, фокусуючись в основному на «європейських» тематиках. Організовуємо тематичні семінари про майбутнє журналістики, розвиток комунікаційних платформ, побудову та підтримку журналістських співтовариств. Більш того, ми співпрацюємо з медіа компаніями, науковцями, урядом та промисловістю.

    ІТК: Чи існують в Європі етичні директиви для журналістів?

    Вілфрід Руеттен: Більшість директив для європейських журналістів базується на національних етичних кодексах або на міжнародних принципах, таких як: ЮНЕСКО, Міжнародної Федерації Журналістів, а також новинних спілок, таких як Associated Press та Reuters. На даний момент Європейський Центр Журналістики розробляє кодекс, спрямований на діяльність Європейських журналістів.

    ІТК: Яка роль професійної етики в журналістиці?

    Вілфрід Руеттен: Дотримання професійної етики дозволяє журналісту працювати у висококласному середовищі і підтримувати стандарти професії. Більш того це є своєрідним путівником позаштатним та юним журналістам. Етичний кодекс дозволяє професійно управляти медіа процесами та сприяти розвитку галузі.

    ІТК: Які труднощі можуть виникнути у журналіста під час роботи в Інтернет?

    Вілфрід Руеттен: організація робочого процесу: телевізійне виробництво - сегментований процес, у якому задіяна велика кількість учасників. Під час роботи в Інтернет усі задачі підлягають «конвергенції», тобто одна або дві людини виконують те, що раніше робили десятки спеціалістів. Даний тренд широко поширений у виробництві періодичних видань, особливо газет. Приблизно 40% усіх європейських операцій базується на так званих конвергентних редакціях, де репортери обслуговують одночасно багато різних платформ: друк, аудіо, відео тощо. Телевізійний штат традиційно повільніше реагує на ці зміни; основною причиною є відсутність необхідних навичок та знань.

    Зворотній зв’язок: традиційне телебачення занадто покладається на односторонню комунікацію , яка в результаті не приносить зворотного зв’язку. Для успішної роботи в нових медіа необхідно вести діалог з аудиторією, дозволяючи їй не лише виражати власну думку, а й робити внесок до програмного наповнення.

    Бізнес модель: оскільки в Інтернет домінує ціленаправлений пошук, телевізійні компанії повинні бути впевнені у ефективності рекламних моделей, орієнтованих на масового глядача.

    В той же час продовжується фрагментація аудиторії. Лише декілька програм (наприклад, Чемпіонат світу з футболу) можуть розраховувати на широке коле глядачів. Кількість платформ мовлення збільшується. Тому виробляти контент лише для домашнього перегляду вже недостатньо.

    Свої запитання Вілфріду Руеттену зможуть також поставити учасники майстер-класу «Конвергенція та нові медіа».

    Участь у майстер-класі є безкоштовною. Відбір учасників відбудеться шляхом електронного анкетування. Заявки на участь приймаються до 14 лютого 2011 року. Результати будуть оголошені 16 лютого 2011 року.

    Всі запитання надсилайте на електронну адресу antipina@itk.ua або телефонуйте +380 96 212 57 98 Ярослава Антіпіна, менеджер проекту.

    Дата проведення: 25 лютого 2011 року

    Місце проведення: готель «Воздвиженський», вул. Воздвиженська, 60 а,б.

    Організатор: Індустріальний Телевізійний Комітет за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».



    Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) заснований 27 серпня 2002 року з метою представлення та захисту інтересів телевізійної індустрії.

    Галузь, яку представляє ІТК – це 2 280 млн. гривень річного прибутку (за 2009 рік).

    Засновниками ІТК стали вісім гравців телевізійного ринку, а саме телеканали: 1+1, Інтер, ICTV, Новий, СТБ, Тоніс, медійні агенції DMB&B/Starcom MediaVest Group (тепер Publicis Groupe Media), Provid/BBDO (тепер «Медіа Дирекція») та «Ефект Інтегрейтед Медіа» (Initiative media).

    ІТК об’єднує 18 учасників станом на січень 2010 року

    Незмінним Головою ІТК залишається Олег Попенко, генеральний директор Publicis Groupe Media. Виконавчий директор ІТК - Катерина Котенко. В команді ІТК працює 14 осіб.

    ІТК входить до складу багатьох міжнародних організацій у галузі телебачення та медіавимірювань.

    Детальніше на сайті http://itk.org.ua/


    Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.