Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Рекомендації щодо оприлюднення даних ТБ панелі


    17 июля 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
    Рекомендації  щодо оприлюднення даних ТБ панеліКиїв, 14 липня 2010 р. GfK Ukraine та Технічний Комітет ІТК затвердили «Рекомендації щодо оприлюднення даних ТБ панелі»

    У січні 2010 року GfK Ukraine та Індустріальний Телевізійний Комітет розпочали роботу над створенням рекомендацій щодо оприлюднення даних дослідження телевізійної аудиторії у відкритих публікаціях. Рекомендації щодо оприлюднення даних ТБ панелі використовуються в інших країнах з розвиненим телевізійним ринком.

    Завданням даних рекомендацій є стандартизація принципів представлення даних ТБ панелі. Дотримання рекомендацій дозволить користувачам даних ТБ панелі отримати коректну інформацію не тільки в рамках телевізійного ринку України, але і в рамках інших країн.

    Катерина Котенко, ІТК зауважує: «Ми пропонуємо до використання прозорі та стандартні правила, які зможуть допомогти споживачам професійних медіа отримувати релевантну інформацію як щодо процедури підрахунку глядачів кожної телевізійної події у індивідах, так і зрозуміти хто і як готував дані до оприлюднення. Для створення даних правил ми керувались в тому числі світовим досвідом зменшення маніпуляцій у використанні даних ТБ вимірювання.»

    Ольга Росманова, керівник департаменту медіа-досліджень GfK Ukraine: «Ми вважаємо, що введення даних Рекомендацій стане ще одним кроком у розвитку системи вимірювання телевізійного перегляду в Україні та допоможе користувачам даних ТВ панелі в роботі».

    Рекомендації  щодо оприлюднення даних ТБ панеліПравила публикации данных_rus.pdf

    Рекомендації  щодо оприлюднення даних ТБ панеліПравила публикации данных_ukr.pdf


    Довідка про компанії:

    GfK Ukraine – українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об’єднує 115 компаній у більше ніж 100 країнах світу.

    Довідка про ІТК:

    Індустріальний Телевізійний Комітет
    – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.

    ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.

    Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/

    Слідкуйте за новинами ІТК http://twitter.com/itk_org_ua

    Довідка про панель телевізійних досліджень

    Основна мета панелі телевізійних досліджень GfK Ukraine -це створення та надання стандартизованої валюти на телевізійному ринку України.

    Клієнтами ТБ-панелі є телеканали, сейлз-хаузи, рекламні агенції та рекламодавці. Дані дослідження телевізійної аудиторії, які отримуються в результаті роботи ТБ-панелі, є важливим інструментом для оцінки ефективності програмування ТБ-каналів, аналізу аудиторії програм та рекламних повідомлень.

    Протягом 2002-2007 років GfK Ukraine вимірювала телевізійну аудиторію в містах України з населенням більше 50 тис. мешканців (загалом 92 міст). З початку 2008 року GfK Ukraine досліджує телевізійну аудиторію по всій Україні: у великих та малих містах, а також селах. Всього це 16,6 млн. домогосподарств, які мають телевізори, чи 42,6 млн. телеглядачів. Учасниками ТБ-панелі є 2,5 тис. домогосподарств чи 6,5 тис. глядачів у віці від 4 років, які мешкають в 354 населених пунктах по всій Україні.

    Дослідження ТБ-аудиторії відбувається за допомогою вимірювального пристрою Telecontrol VIII, який зокрема дозволяє вимірювати цифрове телебачення.


    Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.