2010/06/15 16 червня з 10:00 до11:00 в Києві пройде прес-конференція «Заборона телевізійної та радіо реклами пива в Україні: причини та наслідки».
Під час заходу будуть освітлені наступні теми:
- Найближчі перспективи законопроекту № 1014-2, який передбачає обмеження реклами алкоголю, у тому числі заборону на телевізійну рекламу пива
- Наслідки ухвалення законопроекту № 1014-2 для ринку пива України (зміна конкурентних умов, об'єму ринку). Аналіз російського досвіду
- Вплив телевізійної реклами на психологію дітей та підлітків
Учасники:
Артем Ступаков, представник Всеукраїнської громадської організації «Твереза Україна»;
Володимир Проненко, заступник голови Київської організацію Національної Спілки Журналістів України;
Віталій Черняховський, головний координатор громадянської кампанії «Форум порятунку Києва»;
Леся Вовчик-Блакитна, провідний науковий співробітник Інституту психології ім. Г. Костюка НАН України
Захід пройде за адресою:
місто Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16, інформаційне агентство «Укрінформ»
Источник: Спілка кабельного телебачення України
|