Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    ІТК разом з членами Технічного Комітету відсвяткували День Маркетолога


    2 июня 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Сергей Никандров
    ІТК разом з членами Технічного Комітету відсвяткували День Маркетолога28-05-2010 День Маркетолога – професійне свято маркетологів, аналітиків, рекламістів яке в Україні не має офіційної дати святкування. Цього року ІТК разом з членами Технічного Комітету вирішили вибрати гарний весняний день, 27 травня, для привітання спеціалістів такої необхідної та престижної професії. Дата святкування була обрана не випадково, адже саме 27 травня уся спільнота маркетологів святкує день народження Філіпа Котлера - американського економіста, професора міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту, автора багатьох книг з маркетингу і менеджменту.

    Святкування пройшло жваво та весело. Програма вечора передбачала гру в міні-гольф, вечерю у ресторані, яскраву шоу-програму та багато неформального спілкування.

    ІТК разом з членами Технічного Комітету відсвяткували День Маркетолога


    Сподіваємось, що святкування Дня Маркетолога стане гарною щорічною традицією.

    ІТК вітає всіх маркетологів/аналітиків/рекламістів з професійним святом! Бажаємо вам здоров’я, натхнення, креативних ідей!

    ІТК разом з членами Технічного Комітету відсвяткували День Маркетолога



    Довідка про ІТК:

    Індустріальний Телевізійний Комітет
    – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.

    ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.

    Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/


    Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.