Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    «1+1» перериває новини рекламою. Члени Нацради це вже побачили


    23 февраля 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Ольга Кравцова
    Телеканал «1+1» з 18 лютого запровадив так звані «преміальні блоки» реклами перед і всередині випусків новин, про що «Телекритика» дізналася від представників медійних агентств.



    Медіаагенціям пропонують розміщення в цих блоках, які не містять промо каналу, перед новинами о 17:15, а також перед і всередині ТСН о 19:30. Націнка за позицію в цих блоках становить близько 30%.



    Нагадаємо, п. 4 ст. 13 закону «Про рекламу» забороняє переривати рекламою випуски новин: «Забороняється переривати з метою розміщення реклами трансляції сесій Верховної Ради України, сесій Верховної Ради Автономної Республіки Крим, офіційних державних заходів і церемоній, виступів Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем'єр-міністра України, Голови Конституційного Суду України, Голови Верховного Суду України, народних депутатів України, членів Уряду України, а також трансляції релігійних служб, програм, передач для дітей та програм, передач новин».



    Юристи «1+1» в цьому питанні, як з'ясувала «Телекритика», посилаються на норми чинної для України Європейської конвенції про транскордонне телебачення, яка регламентує, що новини тривалістю понад 30 хвилин можуть перериватися рекламою. Наводимо коментар телекомпанії повністю:



    «1 липня 2009 року для України набула чинності Європейська конвенція про транскордонне телебачення.



    Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України "Про міжнародні договори України": "якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору".



    Отже, від дати набуття чинності Європейською конвенцією про транскордонне телебачення, на території України застосовуються всі її положення, включаючи ті, що є іншими, порівняно з законодавчими актами України - Законом України "Про рекламу" та Законом України "Про телебачення і радіомовлення".



    А відповідно до частин 2, 5 статті 14 Європейської конвенції про транскордонне телебачення новини, тривалість яких становить 30 хвилин або більше, можуть перериватися рекламою».



    Як відомо, Конвенція містить ще й ст. 28, яка дає право країнам-учасницям застосувати суворіші й детальніші правила локального законодавства: «Жодне з положень цієї Конвенції не заважає Сторонам застосовувати суворіші й детальніші правила порівняно з тими, які передбачені в цій Конвенції, до програмних послуг, що транслює телемовник, який підпадає, як уважається, під їхню юрисдикцію в значенні статті 5».



    «Телекритика» намагатиметься отримати офіційне тлумачення застосування норм Європейської конвенції з транскордонного телебачення в довгострокового експерта спільного проекту Ради Європи та ЄС «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі» Ада Ван Луна.



    А тим часом рекламні блоки посередині випусків ТСН уже йдуть в ефірі, де їх встигли побачити члени Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Тетяна Мокріді і Віталій Шевченко.



    «Я це особисто побачила як глядач і навіть говорила про це зі своїми колегами. Більше того - я пам'ятаю, що це було посередині новин перед анонсом того, що далі буде в програмах новин. І навіть пам'ятаю, що це йшло під перебивкою "Коротка реклама", і там була реклама "Буковелю"», - розповіла «Телекритиці» Тетяна Мокріді.



    На особисте переконання Тетяни Мокріді, побачене нею - це порушення закону про рекламу. «Я вважаю, що реклами в новинних блоках не має бути, і підніматиму це питання в Національній раді, коли повернуся до роботи з лікарняного», - наголосила вона.



    «Я теж бачив, як під час новин проходила коротка реклама. Здається, її навіть оголошували як коротку рекламу», - пригадав Віталій Шевченко.



    Однак йому складно прогнозувати, чи реагуватиме на появу реклами в ТСН регуляторний орган. «Національна рада - це такий специфічний колегіальний орган, щодо якого важко передбачити, що він вирішуватиме. Перед виборчою кампанією Національна рада порушувала питання про необхідність перевірки п'яти компаній. І я тоді наполягав, мотивуючи, що відкладення не може бути пов'язане з виборами. Це питання вже перезріло. Фактично йдеться про набагато більшу потребу в проведенні перевірок, ніж раніше. Але досі ці питання поки що з місця не зрушують», - поскаржився він.



    На запитання «Телекритики», чи може бути, що питання зрушить, коли оновиться склад Національної ради, Віталій Шевченко відповів: «Можливо».


    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.