Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    «Радіокомітет» поповнився агентствами UMG, «Стиль медіа» та Radio Expert


    12 апреля 2012 | Новости / Радиовещание | Добавил: Елена Ленова
    До складу «Радіокомітету» увійшли радіобаїнгові рекламні агентства UMG (партнер Aegis), «Стиль медіа» та Radio Expert. Про це повідомляє прес-служба об'єднання.

    Олег Кочерженко, керуючий партнер радіобаїнгового агентства «Стиль Медіа», за допомогою об'єднання сподівається брати участь у формуванні ринку: «Считаю, что специализированные агентства, которые есть на рынке должны входить в Радиокомитет. Мы бы хотели вместе с холдингами участвовать в процессах формирования рынка, в его улучшении и усовершенствовании исследований. На сегодняшний день рекламные кампании на радио формируются по остаточному принципу, хотя радио - очень эффективный носитель, и мы бы хотели изменить эту ситуацию к лучшему».

    Керівник «Радіокомітету» Катерина М'ясникова зазначила, що на сьогодні зусилля комітету сконцентровані на вимірюванні аудиторії та низці інших актуальних для індустрії тем. «Тому ми відкриті до співпраці і раді усвідомлювати, що наша діяльність знаходить позитивний відгук у гравців ринку», - сказала вона.

    Як зазначає «Радіокомітет», згідно з процедурою, будь-яка компанія, яка є покупцем дослідження аудиторії радіо, проведеного GFK Ukraine на замовлення об'єднання, має право подати заявку на отримання статусу кандидата в учасники об'єднання. Компанія-заявник отримує статус кандидата в учасники комітету за умови, якщо її заявка здобула підтримку засновників, що мають у сукупності 51% голосів. Компанія, що має статус учасника комітету протягом двох років, має право подати заявку про отримання статусу засновника, і таким чином збільшити свою частку впливу на прийняття рішень.

    Нагадаємо, «Радіокомітет» - міжгалузеве об'єднання, до якого входять два найбільших радіохолдинги України - ТАВР і УМХ, три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, ADV Group Ukraine, Group M) та керівний партнер - Незалежна асоціація телерадіомовників. Радіокомітет створений наприкінці 2007 року для запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії.

    Источник: telekritika.ua
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.