Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Обзор и сравнение смартфонов ZTE Blade V30 Vita и ZTE Blade L9
  • Советы по выбору напольного покрытия от ПолMALL
  • Советы по выбору батута для детей
  • 6 отличных хорроров, которые пощекочут вам нервы





  • Фінал «Пекельної кухні–2» взяв частку 11,94%


    12 апреля 2012 | Новости / На телеэкране | Добавил: Елена Ленова
    У шоу перемогла Дар’я Гросицька

    11 квітня фінальний випуск кулінарного шоу «Пекельна кухня-2» на «1+1» мав рейтинг 2,9%, частку 11,94%, за комерційною аудиторією каналу 18-54, вибірка «Вся Україна». Тут і далі наведено попередні дані overnight компанії GfK Ukraine.

    У великих містах з населенням понад 50 тисяч програму дивились гірше: рейтинг 2,44%, частка 9,81%.

    Фінал шоу перевищив середні показники проекту й каналу: «Пекельна кухня-2» за весь час свого виходу (кулінарне шоу стартувало 11 січня) мала в середньому частку 11,55% за «Всією Україною» та 8,96% за «50 тис.+», а в цілому канал «1+1» минулого тижня (2-8 квітня) - середню частку 11,63% за «Всією Україною» та 9,81% за «50 тис.+».

    Однак при цьому другий сезон «Пекельної кухні» дивились гірше за перший. Оскільки він мав частку 17,83% за «Всією Україною» та 14,8% за «50 тис.+». А фінальний випуск першого сезону 20 липня взяв частку 22,78% за «Всією Україною» та 18,82% за «50 тис.+».

    Переможцем другого сезону «Пекельної кухні» стала Дар'я Гросицька (на фото), яка отримала звання найкращого кухаря та грошовий приз у розмірі 500 тис. грн.

    Нагадаємо, «Пекельна кухня» - змагання 16 кухарів за звання найкращого та 500 тис. грн. Шоу знято за форматом Hell's Kitchen із Гордоном Рамзі. Другий сезон «Пекельної кухні» став міжнародним - серед охочих отримати досвід та пройти школу Арама Мнацаканова опинились учасники з Ізраїлю, Італії, Грузії, Польщі та Росії.

    Розрахунок показників здійснений для населення віком 18-54, вибірки «Вся Україна», «50 тис.+». Дані дослідження телевізійної аудиторії, яке реалізує GFK Ukraine і компанія «Комунікаційний альянс», надані Індустріальним телевізійним комітетом (ІТК). Правовласником ліцензії на софт є ІТК. Детальніше про використані змінні дивіться в глосарії GfK.

    Источник: telekritika.ua
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.