Прем’єра нового ріаліті-шоу телеканалу 1+1 – «Міняю жінку» - яка відбулася 8 березня, продемонструвала найкращий результат за день у ефірі каналу та здобула найвищу частку аудиторії у своєму слоті. Частка проекту за цільовою аудиторією 1+1 (18-54, міста 50 тис+) становила 18,8%.
Нагадаємо, «Міняю жінку» - ріаліті-шоу, яке телеканал 1+1 виробляє за британським форматом WifeSwop. На один тиждень 2 сім’ї обмінюються своїми мамами. Участь у кожному епізоді беруть дуже контрастні за стилем життя, соціальним статусом, рівнем доходів сім’ї. Жінки 3 дні живуть за правилами сім’ї, до якої вони потрапили, а решту 4 дні запроваджують власні правила.
«Міняю жінку» у ефірі 1+1 щотижня по понеділках о 20.00. Нагадаємо, сьогодні, 9 березня, відбудеться ще одна прем’ра весняного сезону 1+1 – талант-шоу «Суперзірка».
Источник: «Міняю жінку» - ризиковий і екстремальний проект
|