Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







На Укрпочте придумали как "отмыть" миллион через Интернет


17 ноября 2011 | Новости / Интернет | Добавил: Евгений Ленов
Украинское государственное предприятие почтовой связи "Укрпочта" 1 ноября 2011 года по результатам тендера заключило договор с ООО ТОВ «Експертцентр-М» на услуги продвижения корпоративного портала "Укрпочты". Сумма контракта составляет 993 тыс грн. Контракт ставит задачу за эти деньги привести на портал 24 тысячи посетителей в месяц.

Фірма-переможець має протягом жовтня-грудня виконати ряд завдань. Серед них реєстрація в каталогах мережі Інтернет посилань на сайт «Укрпошти», формування переліку ключових слів для організації відповідних пошукових запитів, організація взаємодії сайту із соціальними мережами, виведення корпоративного порталу «Укрпошти» по ключовим словам у рейтингу пошуку по кожному on-line сервісу в ТОП-3 строком на шість місяців.

Також потрібно організувати контекстну пошукову підтримку на сайтах Google, Яндекс, мережах Вконтакте, Facebook.

«Укрпошта» ставить завданням досягнути мінімальної кількості переходів на свій портал (www.ukrposhta.com) з Google у розмірі 8 тис на місяць, а з усіх вказаних пошуковиків та соцмереж – 16 тис переходів на місяць. Повністю технічне завдання - ниже на этой странице.

ТОВ «Експертцентр-М» зареєстровано в Макіївці. Засновниками фірми є Ольга Михалець (Волинська обл.), Наталія Ковальчук (Тернопіль) і Людмила Тондрікова (Київ).


Фірма із Макіївки просуне «Укрпошту» в Інтернет за $120 000. Насправді ця робота коштує не більше $10 000. Дізнавшись, про такі ціни, опитані СЕО-шники надовго замовкали, задумуючись над сутністю буття і особистого нікчемного місця в ньому.

1 листопада макіївська фірма ТОВ «Експертцентр-М» виграла унікальний тендер «Укрпошти». Унікальність тендеру полягає зовсім не в його завданні («просування в мережі Інтернет»), а в тому, що всі послуги, які «Експертцентр-М» надасть держпідприємству, не потребують жодних витрат (окрім зарплати однієї людини). Чого зовсім не скажеш про ціну – 993 000 грн.

Отож, що «Укрпошта» хотіла за такі гроші від «нових макіївських дівчат» (в засновниках фірми – три представниці прекрасної статі з Києва, Тернополя і Волині)?

Людям, котрі глибше заглибились в Інтернет, пояснювати нічого не будемо. Їм вистачить прочитати техзавдання. Скажемо лише, що наші спілкування з СЕО-шниками (тобто інтернет-просувачами), яким ми розповідали про сумму тердену, відбувались приблизно так: «Та, давай я тобі це за 10 штук (доларів-ред.) зроблю, а половину з них подєрібаним», «Як для тебе – можна і за штуку, але якщо даш дві, то буде прекрасно». Дізнавшись, що все це діло коштує 120 «штук зеленню», співбесідники надовго замовкали, задумуючись над сутністю буття і особистого нікчемного місця в ньому.

І все-таки, оскільки з Google-Adwords стикається не кожен українець, ми приречені бодай в основних контурах окреслити, як просунеться «Укрпошта» у всесвітній мережі, і яких матеріальних і моральних ресурсів усе це потребує.

На початку треба зауважити, що сайт «Укрпошти» існує вже дев’ять років, а відтак рейтинги пошуковиків Google і Yandex для нього є цілком пристойними. У першому випадку – PageRank 5, у другому ТІЦ – 1800. Заглиблюватись в деталі не будемо, просто зафіксуємо, що це достойні цифри. І цілком зрозуміло чому: державний сайт, довга історія, унікальний контент.

А тепер до головного. Отож. «Експертцентр-М» має зробити такі магічні дійства:

1 Блок. Зареєструвати сайт в каталогах, прописати ключові слова в пошуковиках, вивести 100 пошукових слів в Гуглі і Яндексі в топ-3 і тримати їх там півроку. Отримати звідти 12 000 переходів в місяць (тобто 400 в день).

Що це означає?

Якщо «втирати замовнику», то: «ми зробимо так, щоби, коли людина набирає слово Укрпошта, то на першій-третій позиції був ваш сайт. А це, звісно, коштує грошей, бо Гуглу-Яндексу за це треба платити».

Якщо ж насправді, то все-це нічого не коштує, окрім кількох днів роботи середньої якості СЕО-шника. Пошуковики, звісно, продають позиції в рейтингу. Однак стосується це винятково так званих «високочастотних запитів» і, як правило – комерції. Тобто за фразу «мобильный телефон Киев купить» платити напевне треба, а за «поштове відділення м. Запоріжжя» – ні.

Особисто ми зробили би так: подивились, які слова «Укрпошти» вже знаходяться в ТОП-3 (зважаючи на високий рейтинг сайту) і переписали їх у звіт. Так що, дорогі мешканці Макіївки, якщо використаєте наше ноу-хау – з вас 10%.

Що ж стосується кількості переходів… Учора на «Наші гроші» із Гугла-Яндекса зайшло 350 читачів. Тільки нашому сайту 10 місяців, а кількість контенту і близько неспівмірна із дев”ятирічним сайтом «Укрпошти».

Блок 2 . «Контекстна пошукова підтримка у соціальній мережі Вконтакте і Facebook». Зрозуміло, що йдеться про те, що «Укрпошта» створить собі екаунти там і там. І напевно, замовить рекламу. Навіщо – незрозуміло. Оскільки реальним виходом такої акції має бути 4 000 читачів щомісяця, тобто 130 в день.

Такої кількості легко досягти мінімальною активністю в соцмережах. Хіба що серед переможців тендеру людей, які в цьому розуміються, немає, а відтак легше заплатити росіянам-американцям невеликі гроші, щоб не утруднювати мозок.

Ще хотіли написати блок 3 – стосовно просування в Інтернеті он-лайн сервісів «Укрпошти», але, глянувши, що їх не так багато, вирішили, що вони легко вписуються в вищенаписане.

Краще наостанок кілька слів стосовно самого тендеру. Виявилось, що конкурентами макіївців були ще дві фірми. На диво, їхні ціни були практично однаковими із ціною переможця. Таке враження, що в них один мозок на всіх.

ТОВ «Українське Креативне Агенство» хотіло за цю титанічну роботу 997 000 грн, ТОВ «Український комунальний союз» – 990 000. І якось так історично склалось, що перша фірма колись була заснована за участі нинішнього заступника директора «Укрпошти» Михайла Куницького, а серед засновників другої – до цього часу є його бізнес-партнер Людмила Прус.

Хоча якраз тут жодного ноу-хау нема…

Авторы: Олексій Шалайський, Юрій Ніколов, «Наші Гроші»


ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Предмет закупівлі: Послуги з передавання даних і повідомлень (передавання даних в мережі Інтернет)

Технічне завдання (далі –ТЗ) визначає вимоги до послуг з передавання даних в мережі Інтернет з посиланнями на адреси on-line сервісів УДППЗ «Укрпошта».


Послуги з передавання даних в мережі Інтернет передбачають:

№ з/п Найменування послуг
1. Організація взаємодії корпоративного порталу УДППЗ «Укрпошта» із мережами Інтернету:
- Системний аналіз корпоративного порталу УДППЗ «Укрпошта» в частині on-line сервісів;
- Оптимизація сторінок корпоративного порталу УДППЗ «Укрпошта» щодо on-line сервісів;
- Реєстрація в каталогах мережі Інтернет посилань на сайт корпоративного порталу УДППЗ «Укрпошта;
- Формування переліку ключових слів для організації відповідних пошукових запитів;
- Організація взаємодії корпоративного порталу УДППЗ «Укрпошта» із соціальними мережами Інтернету;
- Виведення корпоративного порталу УДППЗ «Укрпошта» по ключовим словам у рейтингу пошуку по кожному on-line сервісу в ТОП-3.

2. Контекстна пошукова підтримка на сайті Google та автоматизоване формування і передача по запиту клієнта даних з посиланнями на адреси on-line сервісів УДППЗ «Укрпошта»:
- Організація контекстного пошуку по запитам користувачів сайта Google.
- Формування та передача даних з посиланнями на on – line сервіси сайту УДППЗ «Укрпошта» через сайт Google.
- Надання звітів про цільові переходи користувачів сайту Google на сайт УДППЗ «Укрпошта».

3. Контекстна пошукова підтримка на сайті Яндекс та автоматизоване формування і передача по запиту клієнта даних з посиланнями на адреси on-line сервісів УДППЗ «Укрпошта»:
- Організація контекстного пошуку по запитам користувачів сайта Яндекс.
- Формування та передача даних з посиланнями на on – line сервіси сайту УДППЗ «Укрпошта» через сайт Яндекс.
- Надання звітів про цільові переходи користувачів сайту Яндекс на сайт УДППЗ «Укрпошта».

4. Контекстна пошукова підтримка у соціальній мережі Вконтакте та автоматизоване формування і передача по запиту клієнта даних на адреси on-line сервісів УДППЗ «Укрпошта»:
- Організація контекстного пошуку по запитам користувачів соціальної мережі Вконтакте.
- Формування та передача даних з посиланнями на on – line сервіси сайту УДППЗ «Укрпошта» через сайт соціальної мережі Вконтакте.
- Надання звітів про цільові переходи користувачів сайту соціальної мережі Вконтакте на сайт УДППЗ «Укрпошта».

5. Контекстна пошукова підтримка у соціальній мережі Facebook та автоматизоване формування і передача по запиту клієнта даних на адреси on-line сервісів УДППЗ «Укрпошта»:
- Організація контекстного пошуку по запитам користувачів соціальної мережі Facebook.
- Формування та передача даних з посиланнями на on – line сервіси сайту УДППЗ «Укрпошта» через сайт соціальної мережі Facebook.
- Надання звітів про цільові переходи користувачів сайту соціальної мережі Facebook на сайт УДППЗ «Укрпошта».


Параметри надання послуг щодо передавання даних в мережі Інтернет з посиланнями на адреси on-line сервісів УДППЗ «Укрпошта»:

На Укрпочте придумали как "отмыть" миллион через Интернет


Місце надання послуг: УДППЗ «Укрпошта».

Адрес корпоративного порталу УДППЗ «Укрпошта»: www.ukrposhta.com

Строк надання послуг: з 01.10.2011р. по 31.12.2011р.

Источник: «Наші Гроші»
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.