Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Чем хорош iphone 13 pro max
  • Советы по выбору мебели для кухни





  • Герман Глинський став арт-директором «Нової комерційної телегрупи»


    27 ноября 2008 | Телевидение / Украина / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Компанія «Нова комерційна телегрупа», яка займається спонсорством, інтерактивом та телемагазинами на каналах СТБ, Новий та ICTV, відкриває новий напрям бізнесу – продакшн. Його очолить дизайнер Герман Глинський, який раніше співпрацював з кількома українськими каналами.

    Цю інформацію «Телекритиці» підтвердила PR-директор НКТ Анна Ільєнко, повідомивши, що пану Глинському запропоновано посаду арт-директора. Раніше такої посади в компанії не існувало.

    Метою залучення Германа Глинського є покращення візуального рівня спонсорських проявів. НКТ і раніше займався продакшном, проте це були здебільшого прості у виробництві заставки.

    За словами генерального директора НКТ Андрія Партики, у 2009 році конкуренція на ринку спонсорства та продакт-плейсменту зросте. Крім того, з 1 січня 2009 року вступають у дію поправки до Закону «Про рекламу», що суттєво обмежать у проявах найбільш вагому категорію рекламодавців – алкогольні бренди. «Саме тому НКТ відкриває новий напрямок послуг для своїх клієнтів та пропонує їм свіжі креативні ідея та підходи світового рівня, що компенсують законодавчі обмеження», - зазначає він.

    Наразі в Україні існує понад 30 великих продакшен-хаусів чи full-service агентств, що виробляють ролики рекламного призначення. Найвідоміші з них - ESSEProductionHouse, «Пронто-фільм», Lime Lite Studio,«Радіоектив Фільм», PSBfilms тощо.

    Опитані «Телекритикою» гравці ринку ставляться до бажання НКТ розвинути продакшен скептично, враховуючи кризову ситуацію на ринку. Виконавчий продюсер студії «Радіоектив Фільм»Дарко Скульський вважає, що зараз не найкращий час для запуску продакшнів. За його словами, обсяг замовлень влітку і восени значно скоротився, і найближчі два роки він навряд чи перевершить результати 2007 р. «Невеликі компанії закриваються, тому що немає нових замовлень, ринок перенасичений. Тут дуже багато гравців: створення продакшну не потребує значних капіталовкладень, техніка у більшості випадків орендована», - говорить він. Директор United communications group Андрій Федоров вважає, що дотепер спроби телевізійників зняти рекламу породжували «щось малобюджетне, середнього рівня і нижче». «Я не вірю, що їм вдасться створити продакшн, який вироблятиме продукт світового рівня і увійде до топ-5 - топ-7. Група лідерів давно сформувалася, тут дуже висока конкуренція, і запорука хороших замовлень – тривалі стосунки з рекламними агентствами, які вже знають, хто як працює. Якщо ж вони прагнуть дешевих зйомок, то конкуруватимуть з кількома десятками таких самих недорогих агентств. Ідея економічно виправдана лише у тому випадку, якщо в них уже є необхідне обладнання і тепер його просто додатково навантажать, щоб не простоювало», - сказав пан Федоров.

    Можна припустити, що посилення виробничого напряму дозволить НКТ, як найбільшому гравцю ринку спонсорства, замкнути на собі коло створення спонсорських проявів. НКТ самостійно залучає клієнтів, а тепер вона зможе ще й самостійно виробляти відеоряд, не користуючись послугами посередників.

    До приходу в НКТ Герман Глинський працював у компаніях «1+1 Відео дизайн», «ESSE House Production» та інших; створював ефірне оформлення та оформлення програм для каналів 1+1, ICTV, СТБ; СІТІ, УТ-1, СТС (Росія); знімав кліпи для Тіни Кароль, співачки Maxima, EL Кравчук. Роботи Германа є багаторазовими переможцями найбільш престижної всесвітньої премії в галузі теледизайну та промоушену PromaxBDA. Крім того Герман Глинський є єдиним українським дизайнером, чия робота була нагороджена премією BDA. Серед його останніх робіт - розробка дизайну «Фабрики зірок» на Новому каналі, оформлення ефіру Першого каналу та ICTV.

    "Телекритика"

    Источник: PULT
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.