Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Ціни на телевізійну рекламу у 2009 році впадуть у Британії, проте зростуть у США, Росії та Китаї


    15 февраля 2009 | Телевидение / Мир / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Розцінки на телевізійний рекламний час цього року у Великобританії знизяться на 7%, проте зростуть на 2% у США та на двозначне число у Китаї та Росії. Про це повідомляє WARC із посиланням на своє дослідження щодо глобальної медійної інфляції.

    В Іспанії дефляція становитиме 4% (після зниження на 3% у 2008 році). У Франції та Німеччині, як очікується, рекламні витрати скоротяться на 3-4%, проте там можна прогнозувати підвищення цін на 4% та 5% відповідно.

    У США зниження рекламних витрат також очікується на рівні 3%, але ціни тут також зростуть – на 2%.

    Китайська телевізійна реклама має подорожчати на 12%, російська – на 16%, індійська – на 6%. На противагу цим азійським країнам, у Японії рекламні бюджети скоротяться на 2%, дефляція становитиме 1%.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.