Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    На телебаченні стало менше роликів


    7 февраля 2009 | Телевидение / Украина / На телеэкране / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    У січні 2009 р. кількість реклами на телеканалах зменшилася на третину в порівнянні із цим же періодом минулого року. Якщо з 1 до 13 січня 2008 року телеканали прокрутили більше 28 тисяч хвилин рекламних роликів, то за цей же період нового року - не набагато більше 18 тисяч. А наповнюваність ефіру склала всього 35% порівняно з 70% торік.

    Доходи від телереклами в січні впали майже у два рази, вважає генеральний директор рекламного агентства Mex Тетяна Попова. Тобто, якщо звичайно на цей місяць припадає 1/18 частина всіх доходів за рік, а виходить, у січні 2008 року реклама принесла ринку 150 мільйонів гривень, то в першому місяці 2009 року - усього 75 мільйонів. Таким чином, січнева ситуація показала, чого варто очікувати телевізійникам цього року.

    Друга тенденція - на ТВ у прайсах указують ціни на рекламу в гривні, причому в перерахунку за курсом 5,05 за долар. У січні 2009 року лише окремі компанії вирішили взагалі не виходити з телерекламою в ефір. З екрана пішли хіба що дрібні компанії, для яких реклама на телебаченні стала занадто дорогою.

    У списку рекламодавців січня не було і лідера рекламного ринку - Procter & Gamblе. Увесь грудень і майже весь січень компанія в союзі з іншими найбільшими рекламодавцями боролася з топ-менеджментом провідних каналів, вимагаючи серйозного зниження ціни на рекламу і її прив'язки до гривні. Закінчення цих переговорів з нетерпінням очікували друковані ЗМІ, зовнішня реклама, радіо- і інтернет-компанії. Адже відомо, що замовник вирішує, скільки витрачати на інші рекламоносії, тільки після того як розбереться зі своїми витратами на телерекламу, що з'їдає близько 60% рекламного бюджету.

    Сигналом, що лід нарешті рушив, стало оприлюднення наприкінці січня шопінг-листів найбільшим українським домом продажів "Інтер-Реклама". По суті це стало оголошенням нових правил гри на ринку, тому що стали відомі пропозиції провідних каналів: "Інтера", "Нового каналу", ICTV, СТБ, М1, " Enter-Фільму", Enter, "Мегаспорту", НТН, К1, К2.

    Основним нововведенням цього року стало бюджетування в гривні, причому в перерахунку на курс 5,05 за долар. Як відзначає гендиректор рекламного агентства Mex Тетяна Попова, на телебаченні сьогодні відзначається небувале зниження розцінок на рекламу. "У середньому ціни на телерекламу знизилися на 50% у гривні, а в доларах - на всі 70%", - уточнює вона.

    Експерти групи Kwendi оцінюють зменшення базової ціни в порівнянні з торішньою в 7% у середньому по ринкові. На "Інтері" прайсова ціна знижена на 18%, на " Enter-Фільмі" - на 23%, а от на СТБ ціни в прайсах, навпаки, стали вищими на 20%, на "Новому каналі" - на 14%, а на ICTV - на 2% (докладніше ціни на телерекламу - у таблиці на сайті www.delo.ua). Але на практиці остаточна ціна, в основному, визначається знижками. Мінімальна знижка зараз становить 15%, а максимальна може доходити до 50% і більше.

    news.finance.ua

    Источник: СКТУ
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.