Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    ІТК і GFK готові шукати способи вимірювання нішевих каналів, але не власним коштом


    6 февраля 2009 | Телевидение / Украина / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Індустріальний телевізійний комітет готовий співпрацювати з нішевими каналами щодо вдосконалення системи телевізійних вимірювань, однак не готовий платити за додаткові дослідження. Про це під час круглого столу 6 лютого, присвяченого телевимірюванням, оголосила виконавчий директор ІТК Катерина Котенко.

    Нагадаємо, у червні 2008 року канали UBC та Перший автомобільний робили спроби створити асоціацію нішевих каналів, яка б розпочала перемовини з GfK Ukraine щодо впровадження нової системи телевізійних вимірювань.

    Під час обговорення керівник медіадепартаменту GfK Ukraine Ольга Росманова наголосила на тому, що проблема з вимірюванням нішевих каналів існує у всьому світі. За її словами, на сьогодні немає окремої системи для таких вимірювань. Проблеми викликає пошук адекватної генеральної сукупності, оскільки нішеві канали мають зовсім різну аудиторію. У світі ж нішеві канали переважно заробляють за рахунок абонентної плати або поспотних продажів.

    Одним із можливих методів удосконалення вимірювань тематичних каналів може бути розширення панелі, однак це достатньо витратний шлях: «Наприклад, якщо ваші канали є лише у «Волі», можна розширювати вимірювання саме цього кабельного оператора. Буде зроблено коректний розподіл за кожним пакетом, провадитиметься робота з абонентами. Інша справа, що це дуже дорого. Так само можна вимірювати окремі регіони», - каже Ольга Росманова.

    За її словами, ще одним методом можуть бути телефонні опитування, які дозволять визначити середнє охоплення аудиторії каналів. «Але чи це те, що справді потрібно нішевим каналам? Ці результати дозволять зробити красиву презентацію та розповісти про свою аудиторію. Але це не GRP, і продаватись за GRP ви не зможете, - каже пані Росманова. - Якщо є якась частина нішевих каналів, які хочуть розглядати свою аудиторію – наприклад, чоловіків 20-45 років, - ми можемо зробити під них окремий проект, але це теж не панель».

    Крім цього, існують індивідуальні вимірювання, які передбачають використання піплметрів у вигляді годинників чи пейджерів. «Можна будувати аналогічну вибірку або робити такі дослідження, приміром, серед ділових каналів. Але це буде страшенно дорого», - зазначила Ольга Росманова. Нагадаємо, вивчення досвіду роботи персональних піплметрів в цьому році є одним із пріоритетів ІТК щодо вдосконалення напрямку телевізійних досліджень.

    У відповідь на закиди представників нішевих каналів стосовно того, що ІТК не зацікавлений у вирішенні проблем невеликих каналів, генеральний директор ЗАТ «Телеодин» Валентин Коваль наголосив на тому, що на сьогодні у великих каналів є свої канали-сателіти (у «Інтера» - К2 і Ентер-фільм, у «1+1» - Кіно, у СТБ – «Куй-ТБ», у М1 – М2), тож телеменеджери починають замислюватись над тим, як покращити систему телевізійних вимірювань і дати малим каналам заробляти. «Ці питання ще не обговорювалися на ІТК, бо процес розпочався лише торік. Потрібен певний час, щоб менеджери зорієнтувались, як можна заробити на маленьких каналах, і як робити це зручніше. Якщо, приміром, «Інтер» подбає про К2, інші нішеві канали можуть отримати ті ж переваги», - сказав пан Коваль.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.