Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Едуард Прутнік: Відновлення візуальної реклами алкоголю й тютюну дасть змогу вижити телевізійній індустрії


    22 января 2009 | Телевидение / Украина / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Народний депутат України від Партії регіонів, один з авторів законопроекту «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації) вважає, що передбачене цим проектом відновлення візуальної реклами тютюнових і алкогольних виробів дасть змогу вижити телевізійній індустрії. Слова пана Прутніка цитує УНІАН.

    Відповідаючи на критику цього законопроекту, депутат відзначає, що вже неодноразово керівники провідних українських телеканалів наголошували, що прийняття запропонованих змін (щодо відтермінування обмеження реклами алкогольних та тютюнових виробів) дозволить вітчизняному телебаченню в умовах кризи, яка зачепила і телевиробництво, отримати певну фінансову стабільність.

    При цьому Едуард Прутнік відзначає, що в більшості західних країн така специфічна реклама на телебаченні заборонена взагалі, і Україні до цього теж треба поступово наближатися. За його словами, обмеження алкогольної та тютюнової реклами пропонувалися в докризовий період, і за умов стабільного розвитку телеканали пристосувалися би до таких змін без особливих втрат. «Але на сьогодні специфіка українського рекламного ринку полягає в тому, що відсоток такої телереклами дуже великий, тому різкі, необдумані зміни у цій сфері можуть поставити вітчизняне телебачення на межу катастрофи», – заявляє депутат.

    Комітет з питань свободи слова та інформації, членом якого є пан Прутнік, має допрацювати законопроект, усунувши з нього суперечливу термінологію, та розглянути його на своєму засіданні 28 січня. Обговорюючи план роботи комітету на перше півріччя 2009 року голова комітету Ганна Герман (фракція Партії регіонів) сказала: всі законопроекти, які перешкоджатимуть виживанню телеканалів у часи кризи, будуть відкладені на якомога пізніший час.

    Нагадаємо, що члени комітету наприкінці грудня розробили антикризовий законопроект «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації), який передбачає мораторій на один рік на обмеження реклами алкоголю й тютюну в частині зовнішньої реклами і в частині спонсорства.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.