Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Какой тип дверного замка выбрать?
  • Выбираем хороший рюкзак на каждый день
  • Качественное оборудование для ветеринарии от EcoRay
  • Чем хорош iphone 13 pro max
  • Советы по выбору мебели для кухни





  • Кагаловський передав контрольний пакет акцій журналістам ТВі


    19 мая 2013 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Kravtsova Olga
    Власник захопленого каналу ТВі Костянтин Кагаловський передав ТВі контрольний пакет акцій, повідомляє «Українська правда».

    Відповідну угоду було підписано сьогодні, 19 травня, під час прес-конференції в офісі руху «Чесно».

    Узгоджено, що Кагаловський передає журналістам 59% в ТОВ «Інтерпрофіт», а також 59% в ТОВ «Медіа Інфо», яка на 100% володіє Телерадіокомпанією «ТелеРадіоСвіт».

    Нагадаємо структура діяльності телеканалу ТВі ґрунтується на двох основних компаніях: ТОВ «ТРК «ТелеРадіоСвіт», яка має супутникову ліцензію із строком дії до кінця 2014 року, та ТОВ «Інтерпрофіт», який володіє всім необхідним для виробництва програм обладнанням.

    Обидві компанії, через низку підконтрольних йому структур, належать Кагаловському, який їх ніколи і нікому не передавав, а отже не має обмежень у розпорядженні ними.

    Впродовж найближчих днів також будуть укладені індивідуальні угоди з кожним з творчих працівників каналу.

    Також узгоджено оформити всі актуальні питання незалежності діяльності журналістів, зокрема, підписання редакційної угоди з власником, складення редакційного статуту та створення ефективної редакційної ради, більшість якої мають становити люди, делеговані саме журналістами.

    Фінансування діяльності компаній, як і раніше, бере на себе Кагаловський відповідно до узгоджених бюджетів.

    «Телеканал ТВі ніколи не розглядався саме як бізнес в класичному його розумінні. Канал ніколи не був прибутковим, тому єдиною ціллю його діяльності було збереження чесного, відкритого і неупередженого інформаційного мовлення в Україні. Виходячи з цих позицій головним в телеканалі є не стільки моя участь як власника, а участь журналістів, інших творчих працівників, завдяки праці котрих канал заробляє найцінніше, що у нього може бути: довіру глядача», - пан сказав Кагаловський.

    Також він запевнив, що «ситуація з підробкою документів, переписуванням на себе компаній та крадіжкою торговельних марок обов’язково знайде своє вирішення в правовому полі».

    Як писала «Телекритика», раніше пан Кагаловський пообіцяв журналістам, які звільнилися з ТВі, до нового року зберегти фінансування, з допомогою якого ті збираються почати реалізацію проекту інтернет-ТБ.



    Нагадаємо, 23 квітня було оголошено, що новим що новим інвестором ТВі став американський бізнесмен Олександр Альтман, а новим генеральним директором став Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук.



    Одночасно Наталія Катеринчук повідомила, що інформація про зміну керівництва каналу не відповідає дійсності, а власник ТВі Костянтин Кагаловський заявив про рейдерське захоплення каналу. Вінзаперечив продаж каналу і звинуватив Олександра Альтмана в підробці довіреності його компанії.



    Пан Альтман сказав, що збільшив частку своєї компанії Balmore Invest Limited у ТОВ «Медіа інфо» (компанія-власник ТВі) з 1% до 95% на підставі довіреності компанії Wilcox Ventures LTD (володіла 99% ТОВ «Медіа інфо»), підписаної її директором Ортодоксією Василеску.



    Директор компанії Wilcox Ventures LTD Ортодоксія Нікія заявила українським журналістам, що не видавала жодної довіреності Олександру Альтману на управління компанією і що єдиним власником ТВі є компанія Wilcox Ventures LTD, єдиним бенефіціаром якої є Костянтин Кагаловський.



    14 травня прес-служба колишнього гендиректора ТВі Наталі Катеринчук повідомила, що Високий суд Англії заборонив компанії Balmore Invest Limited проводити будь-які угоди, які можуть призвести до втрати прямого та постійного контролю над акціями компанії «Медіа інфо» (власник 100% ТОВ «ТРК "Телерадіосвіт"» - телеканалу ТВі). Пан Альтман заявив, що ця інформація не відповідає дійсності і що ніякого рішення за позовом суд не ухвалював.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.