Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Телеканал ТЕТ у 2012 році збільшив показники і наростив м’язи власного виробництва


    28 декабря 2012 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Kravtsova Olga
    Серед основних досягнень року ТЕТ називає зростання показників, стабільний успіх проектів власного виробництва і популяризацію каналу в Інтернеті.



    У 2012-му ТЕТ продемонстрував один з найвищих приростів частки на українському телевізійному ринку - 1, 2 п.п. за рік: за цільовою аудиторією 14-30 вона зросла на 30% - з 4,1 до 5,3% (50 тис.+). А за Національною панеллю на 22% ­- з 4,9 до 6,0%.



    Загалом за аудиторією 14-30 (як 50 тис.+ так і за Національною панеллю) маємо рекордну частку за всю історію телеканалу!

    Телеканал ТЕТ у 2012 році збільшив показники і наростив м’язи власного виробництва


    За аудиторією 18-54 (обидві панелі) частка ТЕТ зросла на 13%, та на 14 і 16% за аудиторією 14-49 (відповідно за Національною панеллю і 50 тис. +).

    Телеканал ТЕТ у 2012 році збільшив показники і наростив м’язи власного виробництва


    У 2012 ТЕТ зробив ставку на виробництво власного контенту.



    Стабільно популярними проектами власного виробництва ТЕТ стали модний чемпіонат «Богиня шопінгу», парад життєвих лаж «Бар «Дак», другий сезон всеукраїнського шоу випускних «Королева балу» та оригінальний скетчком «Віталька».

    Телеканал ТЕТ у 2012 році збільшив показники і наростив м’язи власного виробництва


    - Протягом майже всього року у праймі буднів на ТЕТ успішно йдуть два власні проекти: «Бар «Дак» (середня частка за аудиторією 14-49 (50 тис.+) 3,6 %; та «Богиня шопінгу» (середня частка за аудиторією 14-49 (50 тис.+) склала 3,9% .

    - Середня частка другого сезону шоу «Королева балу» склала 4,4% за аудиторією 14-49 (50 тис.+).

    - Середня частка прем'єрного показу скетчкома «Віталька» в праймі буднів склала майже 5 % за аудиторією14-49 (50 тис+).



    За останній рік значно зросла аудиторія ТЕТ і в Інтернеті. На 113,35% збільшилася сумарна кількість відвідин сайту tet.tv. Якщо в 2011 році сайт відвідали 1 601 585 разів, то в 2012 році ця цифра виросла до 3 417 521. При цьому кількість унікальних відвідувачів збільшилася на 89,59%.



    Кількість користувачів, що зареєстровані у офіційних групах ТЕТ у соціальних мережах складає 364 648: Facebook - 30 935, VK - 333 713. Цього року з'явився офіційний канал ТЕТ і на Youtube. Загалом програми ТЕТ були переглянуті на Youtube більше 2,5 млн. разів.



    Серед інших результатів року варто згадати стрімко зростаючу популярність ведучих телеканалу ТЕТ. Fashion-експерт Данило Грачов, виконавець ролі Вітальки Гарік Бірча, відомий провокатор Олексій Дурнєв та його +1 Даша Ши все частіше стають героями публікацій та бажаними гостями на радіо. Невгамовна пара ведучих «Дурнєв +1» неодноразово ставала об'єктами пародій, а особисто Дашу читачі популярного видання «Комсомольська правда» назвали найстильнішою ведучою року. Зазначимо, що проект «Дурнєв +1» також потрапив цього року у шорт-лист номінантів на премію «Телетріумф» у категорії «Інформаційно-розважальна програма».

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.