Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    «1+1», «Інтер» та «Україна» назвали ціни на передвиборчу агітацію


    29 июля 2012 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Kravtsova Olga
    Канали «1+1», «Інтер» та «Україна» встановили ціни на розміщення в ефірі передвиборної агітації під час кампанії з виборів Верховної Ради. Про це повідомляє Korrespondent.Net із посиланням на «Урядовий кур'єр».



    На каналі «1+1» в період з 19:00 до 23:00 вартість однієї секунди ефірного часу для розміщення передвиборчої агітації становить 203 грн, з 16:00 до 19:00 - 111 грн, з 23:00 до 1:00 - 99 грн.

    В період з 7:00 до 16:00 вартість секунди складає 50 грн.

    У робочі дні вартість однієї секунди ефірного часу на каналі України в період з 21:00 до 22:00 для першої або останньої позиції в рекламному блоці складає 224,33 грн і 195,33 грн - для решти позицій.

    В період з 20:00 до 21:00 - 219,33 грн за секунду ефірного часу для першої і останньої позиції в блоці і 195,33 грн - для всіх інших, з 22:00 до 23:00 - 193,33 грн для першої і останньої позиції в блоці і 168,33 грн - для решти.

    З 19:00 до 20:00 по буднях ефірний час для передвиборної агітації на каналі не продається. А з 2:00 до 6:00 і в робочі, і у вихідні дні вартість секунди ефірного часу становить 8,33 грн для всіх позицій в рекламному блоці.

    У вихідні та святкові дні в період з 21:00 до 22:00 вартість секунди складає 190 грн для першої і останньої позиції в рекламному блоці і 165 грн - для всіх інших позицій, з 20:00 до 21:00 - 186 гривень для першої і останній позиції в блоці і 162 грн - для всіх інших, з 22:00 до 23:00 - 168 грн для першої і останньої позицій в блоці і 146 грн - для всіх інших.

    В період з 21:00 до 22:00 в будні дні вартість однієї секунди ефірного часу на каналі «Інтер» складає 959,5 гривні, з 18:00 до 19:00 - 826,5 грн, з 20:00 до 21:00 - 784,7 грн.

    В період з 2:00 до 7:00 в буденні і вихідні дні вартість секунди складає 0,6 грн. У вихідні дні з 21:00 до 22:00 вартість однієї секунди ефірного часу становить 931 грн, з 20:00 до 21:00 - 891,1 грні, з 22:00 до 23:00 - 685,9 грн, з 19 : 00 до 20:00 - 579,5 грн, з 18:00 до 19:00 - 476,9 грн. До зазначених розцінками додаються коефіцієнти: 1 - в серпні, 1,1 - у вересні, 1,2 - в жовтні.

    Як повідомляла «Телекритика», раніше розцінки на розміщення передвиборної агітації встановила НТКУ, а також комунальна телекомпанія «Київ» і телеканал Національного банку України «Банківське телебачення» («Банк-ТБ»), радіомережі , «Хіт FM», «Русское радио», Kiss FM, «Радіо Рокс», «Мелодія» і Music Radio з холдингу «ТАВР-медіа», «Наше радіо», «Авторадіо» і «Ретро ФМ» з «Радіогрупи УМХ», а також телеканал «Максі-ТВ».

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.