Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Реклама в пресі додала 7%, на радіо – 18% у першому півріччі 2011 року


    31 июля 2011 | Новости / Телевидение | Добавил: Елена Ленова
    У першому півріччі поточного року приріст обсягів реклами в Україні становив 18% на ринку радіо, 7% - на ринку преси, 16% - в аутдорі. Такі дані отримала компанія «Комунікаційний альянс» за результатами свого власного моніторингу.

    Моніторинг базується на прайсових цінах, не враховує категорії рекламодавців «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг».

    У пресі збільшення обсягів реклами у сторінках не спостерігається. Лідерство за рекламними зборами вже кілька років поспіль зберігає за собою видавництво «Бурда Україна». Його збори у першому півріччі - 129 млн грн за прайсовими цінами. Другу позицію посів «Український медіахолдинг», третю - «Едіпрес Україна».

    Серед друкованих видань перший щабель за рівнем рекламних надходжень залишився за Cosmopolitan. Другу сходинку обіймає Elle, третю - «Коммерсантъ» зі своїми додатками.

    Источник: www.telekritika.ua
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.