Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    ІТК замовив альтернативне дослідження телеперегляду


    31 мая 2011 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Ольга Кравцова
    Технічний комітет Індустріального телевізійного комітету (ІТК) замовив телефонне опитування телеглядачів. Дві компанії, що мають власні кол-центри, методом CATI опитували киян про їхні глядацькі звички, перегляд програм та каналів.

    Опитування було пробним і проводилося поки що один раз.

    Виконавчий директор ІТК Катерина Котенко підтвердила ТК інформацію і повідомила, що загальна мета дослідження - замірити телеперегляд в альтернативний спосіб. «Це експеримент у рамках контролю якості панелі. Але зіставити отримані дані з даними GfK неможливо, їх не можна порівнювати. Це просто інше, альтернативне дослідження».

    Нагадаємо, компанія GfK Ukraine разом з «Комунікаційним альянсом» проводять піплметричне дослідження телеперегляду на замовлення ІТК.

    Результати дослідження, за словами пані Котенко, представлять техкомітету на найближчому засіданні (і після цього «Телекритика» сподівається повідомити читачам деякі результати опитування. - ТК).

    За словами представників телеканалів, метою «пробного» дослідження було протестувати саму методологію і вирішити, чи варто замовляти опитування на постійній основі. Методологія має дозволяти розширить можливості контролю якості даних, які приходять з ринку соціологічних досліджень, і отримувати нові дані щодо глядацьких симпатій. «Потрібно, по-перше, зрозуміти, наскільки адекватними є ті дані, які ми зараз отримуємо з ринку. По-друге - зрозуміти, чи ідентифікують глядачі, що вони, взагалі, дивляться. Які програми, які канали. Це допоможе зрозуміти, працює бренд чи ні», - пояснив мету дослідження представник одного з великих каналів.

    Він звернув увагу на те, що російський Первый канал проводить власні дослідження аудиторії і її перегляду методом CATI, фактично відмовившись від індустріального піплметричного дослідження. Зауважимо, що за цим дослідженням рейтинги Первого є вищими, ніж показують піплметри.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.