Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Насосы для водоснабжения и полива. Почему нельзя обойтись без хомутов?





  • Індустріальний Телевізійний Комітет разом з журналом «Телерадіокур’єр» провели конференцію «Нові медіа» у рамках Телерадіоярмарку-2010


    14 июня 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
    Індустріальний Телевізійний Комітет разом з журналом «Телерадіокур’єр» провели конференцію «Нові медіа» у рамках Телерадіоярмарку-201014-06-2010 8 червня 2010 року Індустріальний Телевізійний Комітет разом з журналом «Телерадіокур’єр» провели конференцію «Нові медіа» у рамках Телерадіоярмарку-2010.

    8 червня 2010 року Індустріальний Телевізійний Комітет разом з журналом «Телерадіокур’єр» провели конференцію «Нові медіа» у рамках Телерадіоярмарку-2010.

    З доповідями виступили:

    - Денис Гурський, ІТК - «Перспективи конвергенції»

    - Юрій Крайняк, Jurimex - «Охорона прав інтелектуальної власності в інтернеті»

    - Сергій Даниленко, Хайвей - «Громадська журналістика»

    - Олександр Крамаренко, Деньги UA - «Організація конвергентної редакції»

    - Інго Маннтойфейль, Deutsche Welle - «Мультимедійність ЗМІ: приклад DW»

    Індустріальний Телевізійний Комітет разом з журналом «Телерадіокур’єр» провели конференцію «Нові медіа» у рамках Телерадіоярмарку-2010


    В рамках конференції учасники дізналися про яскраві приклади створення конвергентних редакцій, техніки промоцій в Інтернет та про створення балансу між Інтернет та традиційним виданням. Денис Гурський представив концептуальний блок ідей та моделей розвитку нових медіа компаній. Питання взаємодії громадських журналістів та блогерів, а також впровадження журналістських стандартів в нових медіа висвітлив Сергій Даниленко. Українським досвідом виходу в Інтернет поділився головний редактор порталу та журналу «Деньги UA» Олександр Крамаренко. Ця сесія стала практичним доповненням до блискуче викладеної теорії авторського права в українських реаліях Юрія Крайняка. Ідеальним прикладом конвергентної редакції став кейс Deutsche Welle, представленний Інго Маннтофейлем.

    Найбільш яскраві висловлення спікерів конференції:

    Денис Гурський під час свого виступу зазначив: «Вже завтра всі, від ТНК до окремих підприємців, будуть маленькими, але медіа компаніями. Тому в сучасному медіа світі новою валютою є увага споживача. І тільки глибоке стратегічне розуміння технологій комунікацій дозволить бути конкурентоспроможними».

    «Сайт журналу ми спочатку створювали як «дзеркало» друкованого видання. Сьогодні це повноцінний проект, який себе виправдовує як самодостатній інтернет-ресурс» - поділився Олександр Крамаренко.

    «У майбутньому громадянські журналісти і блоггери працюватимуть пліч-о-пліч з професійними журналістами над створенням цікавого і якісного контенту в Інтернет-ЗМІ. Онлайн-медіа дедалі більше залучатимуть власну аудиторію до наповнення сайту - пропонуватимуть завантажувати тексти, фото, відео, аудіоматеріали» - зауважив Сергій Даниленко.

    Презентації з конференції можна знайти на сайті ІТК.


    Довідка про ІТК:

    Індустріальний Телевізійний Комітет
    – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.

    ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.

    Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/


    Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.