Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Как экономить при покупке школьных принадлежностей
  • Советы по выбору кулера для воды
  • Обзор и сравнение смартфонов ZTE Blade V30 Vita и ZTE Blade L9
  • Советы по выбору напольного покрытия от ПолMALL
  • Советы по выбору батута для детей
  • 6 отличных хорроров, которые пощекочут вам нервы





  • «1+1» планує вивести свій інтернет-напрямок на самоокупність у 2011 році


    31 мая 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Ольга Кравцова
    Телеканал «1+1» розраховує, що наступного року його інтернет-проекти стануть беззбитковими. Про це повідомив керівник відповідного напрямку «1+1» Вадим Осадчий на конференції «Нові медіа - нові можливості», організованій Незалежною асоціацією телерадіомовників (НАМ) та компанією Media marketing mom.

    Основними інтернет-проектами «1+1» є новинний ресурс Tsn.ua та промосайти ефірних проектів (наприклад, шоу «Суперзірка»). Як розповів пан Осадчий, Tsn.ua використовує інформацію не лише інформагенцій та журналістів телеканалу, а й власних кореспондентів. Також проект має свою фотослужбу.

    Проморозділи найпопулярніших проектів каналу також віднедавна отримали ексклюзивний контент. Так, на сторінці шоу «Міняю жінку», викладалися 5-хвилинні щоденники учасників з відеоматеріалом, що виходив за рамки ефірного формату.

    Провідними способами монетизації онлайн-проектів пан Осадчий назвав банерну рекламу та брендування сайтів телешоу під спонсорів. Також, за словами Стаса Туголукова з Bigmir.net, «1+1» є однією з трьох компаній в Україні, які продають відеорекламу.

    На думку пана Туголукова, відеореклама у власному контенті, розміщеному на корпоративному сайті чи на великому порталі, є потенційним джерелом доходу для всіх телеканалів. Адже перегляд відео в інтернеті зростає з кожним роком. Минулого року кількість користувачів, що дивляться онлайн-відео, у США росла на 14,8%, тоді як глядачів ТБ - на 4%. А ефективність відеореклами (запам'ятовуваність бренду та рекламного повідомлення тощо) є вищими, ніж у телевізійної реклами.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.