Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Нацрада хоче розібратися з рекламою в новинах на «1+1»


    23 марта 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Ольга Кравцова
    Національна рада з питань телебачення і радіомовлення планує розібратися з рекламними паузами під час новин на телеканалі «1+1». Про це «Телекритику» повідомила член Нацради Оксана Головатенко, яка готує це питання до розгляду на засіданні.

    «Потрібно негайно внести ясність щодо переривань на коротку рекламу - те, що відбувається на "1+1". На це має бути рішення Нацради», - сказала вона.

    Пані Головатенко нагадала, що проходив експертний семінар, присвячений цій тематиці. «Ми консультувалися з експертами. І є чітке розуміння, що внутрішнє законодавство є пріоритетним. Виходячи з нього, це порушення», - наголосила вона.

    Коли відбудеться наступне засідання Національної ради, Оксана Головатенко не може спрогнозувати. «На сьогоднішній момент ми зібралися на погоджувальній нараді і розуміємо, що в нас немає кворуму. Коли буде засідання - може, завтра, може, післязавтра, а може й через місяць чи навіть два. Але ми плануємо зробити це якомога швидше», - додала вона.

    Нагадаємо, телеканал «1+1» з 18 лютого запровадив так звані «преміальні блоки» реклами перед і всередині випусків новин. Попри те, що п. 4 ст. 13 закону «Про рекламу» забороняє переривати рекламою випуски новин, юристи каналу «1+1» посилалися на норми чинної для України Європейської конвенції про транскордонне телебачення, згідно з якою новини тривалістю понад 30 хвилин можуть перериватися рекламою. Як уже звертала увагу ТК ст. 28 Конвенції дає право країнам-учасницям застосувати суворіші й детальніші правила локального законодавства.

    Довгостроковий експерт спільного проекту Ради Європи та ЄС «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі» Ад Ван Лун на прохання ТК пояснив, що в даному разі мовники не мають посилатися на норми Конвенції з кількох причин: по-перше, згідно з Конвенцією, загальна запланована тривалість реклами має перевищувати 30 хв. («запланована» означає те, що про це глядача має попереджено в телепрограмі), і, по-друге, все одно діє примат українського законодавства.

    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.