За підсумками міжнародного дослідження «Марка Довіри 2009», Телекомпанія «НТВ-ПЛЮС» вибрана як бренд, якому довіряють більше всього в категорії Супутникове телебачення.
Міжнародне дослідження «Марка Довери» проводиться з 2001 року в 16 країнах світу. Щорічно в дослідженні беруть участь більше 20 000 чоловік. Мета дослідження - визначити, яким брендам європейці довіряють більше всього і чому.
Респондентами є підписчики журналу Рідерз Дайджест. Вони отримують анкету з «відкритими» питаннями і можуть назвати будь-який бренд на свій розсуд.
За час існування дослідження більше 200 000 європейців висловили свою думку про різні бренди. Саме тому «Марка Довери» по праву вважається одним з наймасштабніших досліджень споживчих переваг в Європі.
Источник: ТелеПростір
|