Навигация

Популярные статьи
  • «Site Ok‎»: Ваш надежный партнер в продвижении и раскрутке сайтов

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    CТБ, Новий канал, ICTV та М1 змінюють сейлз-хаус


    23 декабря 2008 | Телевидение / Украина / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
    Рекламний час телеканалів холдингу Віктора Пінчука – СТБ, ICTV, Нового каналу та М1 - 2009 року продаватимуть не «Інтер-реклама» та «Стиль С+», а дві інші компанії. Підписання відповідної угоди, за інформацією «Телекритики», має відбутися у понеділок, 22 грудня.

    Дві нові структури, як і «Інтер-реклама» та «Стиль С+», пов'язані з медіагрупою «Інтер», тобто зміна продавців має радше технічний, ніж стратегічний характер.

    Представники сторін поки що не коментують причини та цілі зміни схеми продажів. Генеральний директор ICTV Олександр Богуцький сказав, що це питання не до нього. Гендиректор СТБ Володимир Бородянський порадив звернутися до продавців реклами. Директор сейлз-хаусу «Відмінна реклама» (група «Інтер») Олег Павленко сказав, що не може підтвердити чи спростувати інформацію, тому що був за кордоном і щойно повернувся.

    Як повідомляла «ТК», «Інтер-реклама» та «Стиль С+» попросили CТБ, Новий канал, ICTV та М1 про зменшення суми зобов'язань, узятих сейлз-хаусами влітку 2008 року ($190 млн). Опитані «ТК» представники рекламної індустрії припускають, що створення нових структур для продажів могло бути однією з умов, висунутих каналами в обмін на зменшення гарантії. За їхніми припущеннями, холдинг схотів більше контролювати продажі, тому у нових сейлз-хаусах працюватимуть його представники. Також необхідність подальшого клонування «Інтер-реклами» могла постати через законодавство про захист економічної конкуренції. Це питання актуалізувалося після розриву договору між «1+1» та «ВІ - Пріоритет» та із урахуванням прогнозів щодо концентрації рекламних бюджетів довкола великих та середніх каналів. Частки ринку трьох сейлз-хаусів групи «Інтер» значно розширяться навіть без збільшення абсолютної суми зібраних ними коштів.

    Новий канал групи «Куй-ТБ», за словами його генерального директора Іллі Семенова, усе ще не визначився із будинком продажів. Наразі розглядається кілька варіантів, рішення буде прийняте не раніше середини січня.

    "Телекритика"

    Источник: PULT
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.