Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Обзор смарт-часов Huawei Watch GT





  • Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»


    9 февраля 2011 | Разное / На русском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»8 лютого 2011 року у Великій залі урочистостей готелю InterContinental Kyiv відбулася урочиста церемонія оголошення результатів Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2011» та підведення підсумків Національного рейтингу – акції «Авторейтинг 2010».

    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»


    Автомобілем 2011 року в Україні за результатами голосування обох жури – Журналістського та Громадського - став Hyundai Sonata.

    Переможці Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2011» за номінаціями:

    Легковий автомобіль малого класу (А-В-клас): Skoda Fabia

    Легковий автомобіль компактного класу (С-клас): Renault Fluence

    Легковий автомобіль середнього класу (D-клас): Volvo S60

    Легковий автомобіль бізнес-класу (Е-клас): BMW 5 Series

    Легковий автомобіль люкс-класу (F-клас): Audi A8

    Кросовер-SUV: Kia Sportage

    Позашляховик-SUV: Volkswagen Touareg

    Вен-MPV: Volkswagen Multivan

    Пікап: Nissan Navara

    Вантажопасажирський автомобіль: Volkswagen Caddy

    Купе/кабріолет: Mercedes-Benz SLS AMG

    Переможцем у номінації Співвідношення ціна/якість став Renault Duster.

    У номінації «дизайн» переміг Peugeot RCZ.

    спортивною модифікацією став Subaru WRX STI.

    гібридний автомобіль - Toyota Prius.

    Абсолютним лідером продажів Національного рейтингу – акції «Авторейтинг 2010» серед зареєстрованих в 2010 році автомобілів став ZAZ Lanos - 9460 проданих авто.

    Лідер продажів малого класу: Chevrolet Aveo

    Лідер продажів компактного класу: Renault Logan

    Лідер продажів середнього класу: Volkswagen Passat

    Лідер продажів бізнес-класу: Toyota Camry

    Лідер продажів люкс-класу: Mercedes-Benz S-Klasse

    Лідер продажів – кросовер: Hyundai Tucson

    Лідер продажів – позашляховик: Ssang Yong Kyron

    Лідер продажів – мінівен: Nissan Note

    Лідер продажів – пікап: Mitsubishi L200

    Лідер продажів – вантажопасажирський автомобіль: ZAZ 11055

    Лідер продажів – купе чи кабріолет: Kia Cerato Koup

    В цілому в акції «Автомобіль року в Україні 2011» брали участь 88 моделей – саме стільки авто дебютували на вітчизняному ринку протягом 2010 року. Це унікальна кількість автомобілів з урахуванням того, що криза на автомобільному ринку ще триває. Для порівняння, в минулому році в акції брали участь 56 автівок.

    Оголошенню та нагородженню переможців передував брифінг на тему: «Автобізнес в Україні: головні уроки 2010 р. та основні тренди 2011-го» . З повідомленнями стосовно розвитку ситуації на автомобільному ринку виступали Хазан Ю. З., віце-президент Асоціації автовиробників України «Укравтопром» Назаренко О. Ю., генеральний директор Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів та Дилерів, та Длигач А. О., генеральний директор групи компаній Advanter Group.

    На думку Хазана Є. З., ринок стабілізувався та цього року падіння не буде, адже автовиробництво зросло на 19%, але за рахунок експорту. Тому задача галузі, за його словами, «вжити комплекс заходів для збільшення обсягу продажів: наприклад, утилізація старих авто дасть зростання виробництва і зростання продажів автомобілів вітчизняного виробництва».

    Назаренко О. Ю. в 2011 році очікує 25% зростання - до 200 тис. авто: «Це стане можливим завдяки закону про traid-in та усунення загрози - зняття заборони з валютного кредитування з 1 січня 2011 року».

    Але є і протилежна думка стосовно стабілізації ринку. Длигач А. О. вважає, що ні в минулому, ні цього року ситуація не почала стабілізуватися. «Ми відхилилися від норми мінімум на 2 роки, повернення в норму тепер заплановано приблизно на 2015-2016 рр. Треба прагнути до збільшення проникнення автомобілів в сектор "домогосподарство", до скорочення циклу обміну авто - сьогодні в Україні він становить 5 років. Тоді як в Європі - 3 роки при хорошому рівні життя. Нам також необхідні збільшення кількості авто в одній родині. Важливо також і те, що ми повинні підвищити автомобільну культуру. І, звичайно ж, консолідувати всіх гравців ринку».

    Нагадаємо, що організатором Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні» з 2000 року виступає Медіагрупа «Автоцентр». Цьогорічна акція унікальна – незважаючи на те, що криза на автомобільному ринку ще триває, у ній беруть участь 88 нових автомобілів! Це нові моделі, які дебютували на вітчизняному ринку з 20 листопада 2009 до 20 листопада 2010 і не брали участь у попередній акції. Переможець визначається за результатами голосування двох журі - Журналістського та Громадського.

    Проголосувати за вподобаний автомобіль можна було до 31 грудня 2010 року за допомогою анкети, опублікованій в журналі «Автоцентр» і каталозі «Автобазар», а також на офіційному сайті акції www.autoroku.com.ua. Серед читачів, які взяли участь у визначенні «Автомобіля року», 10 лютого в ефірі Першого Автомобільного телеканалу будуть розіграні призи, головний з яких - Skoda Fabia, надана компанією «Єврокар».

    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»

    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»

    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»

    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»

    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»

    Результати акції «Автомобіль року в Україні 2011»



    Для справки:

    Медиагруппа «Автоцентр» - украинская группа автомобильных СМИ - берет начало с выпуска одноименного специализированного еженедельника в 1997 году. Сегодня она включает 12 автомобильных медианосителей, которые являются основным источником информации в данной сфере. Аудитория Медиагруппы составляет свыше 8 млн. человек (по данным TNS Ukraine, GFK Ukraine Media и Google Analytics в 2010 г.)

    Медиагруппа «Автоцентр» объединяет:

    • Телеканал - Первый Автомобильный, транслируется с 2008 г.
    • 5 глянцевых изданий - «Автоцентр» (издается с 1997 г.), Motor News (с 1996 г.), «Коммерческие автомобили» (с 2002 г.), «Auto Bild Украина» (с 2003 г.), «Auto Bild Все Ведущие» (с 2007 г.).
    • 2 каталога объявлений - «Автобазар» (с 1997 г.) и «АвтоМагазин» (с 1997 г.).
    • Интернет-проекты - www.autocentre.ua, www.avtobazar.ua, www.avtomagazine.ua, www.newcars.ua.

    Деятельность компании ориентируется на развитие комплекса информационных продуктов, формирующих мнение потребителя на современном автомобильном рынке.


    Источник: Пресс-служба Медиагруппы «Автоцентр»
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.