Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Обзор и сравнение смартфонов ZTE Blade V30 Vita и ZTE Blade L9
  • Советы по выбору напольного покрытия от ПолMALL
  • Советы по выбору батута для детей
  • 6 отличных хорроров, которые пощекочут вам нервы





  • Народний депутат Олександр Сочка хоче заборонити рекламу фаст-фудів в Україні


    14 июля 2009 | Разное / Украина / На украинском языке | Добавил: Ольга Кравцова
    Народний депутат України (фракція БЮТ) Олександр Сочка пропонує заборонити розміщувати рекламу закладів швидкого харчування під час трансляції спортивних програм і телепрограм, спрямованих на дитячу аудиторію, в друкованих та електронних ЗМІ для дитячої аудиторії, в іграх, а також ближче ніж за 1 тис. метрів від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, де вчаться діти. Про це повідомляє BIZ.liga.net. Відповідний законопроект «Про профілактику захворювань, спричинених вживанням висококалорійної їжі з низьким вмістом корисних речовин» №4820, зареєстровано 10 липня 2009 року в парламенті.


    Згідно з проектом, реклама закладів швидкого харчування (в тому числі внутрішня -розміщена всередині будівель) повинна містити попередження про небезпеку надмірного або частого вживання висококалорійної їжі з низьким вмістом корисних для людини речовин. Кожному попередженню має бути відведено не менше 20% площі (обсягу) всієї реклами, а текст попередження має затверджувати центральний орган виконавчої влади в галузі охорони здоров'я.

    Також законопроект забороняє розміщувати в рекламі рекомендації або посилання на рекомендації медичних і наукових працівників стосовно позитивних якостей товару або рекламованої послуги, зображення та імена популярних людей, героїв кіно-, теле- й анімаційних фільмів, авторитетних організацій. Під заборону може потрапити й інформація, що вводитиме в оману споживача стосовно вмісту, походження і впливу на організм людини рекламованого товару або послуги.


    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.