Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампанію


    18 марта 2010 | На телеэкране / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампаніюСтартувала весняна промо-кампанія телеканалу новин «24». Слоган кампанії – «СВІТ ЯКИМ ВІН Є». Мета – підкреслити одну з важливих цінностей бренду – об’єктивність. Кампанія триватиме два місяці і завершиться в середині травня.

    Стартувала весняна промо-кампанія телеканалу новин «24». Слоган кампанії – «СВІТ ЯКИМ ВІН Є». Мета – підкреслити одну з важливих цінностей бренду – об’єктивність. Кампанія триватиме два місяці і завершиться в середині травня.

    «Світ багатогранний і неймовірний, ми показуємо усі його сторони – об’єктивно і неупереджено. - говорить генеральний директор телеканалу новин «24» Роман Андрейко. – Наші журналісти працюють у кадрі, вони там, де відбувається щось цікаве і важливе, ми подаємо лише факти, а висновки кожен робить самостійно».

    Основними каналами комунікації обрано ділові і суспільно-політичні видання, оскільки з діловим принтом найбільше перетинається цільова аудиторія телеканалу - ділові, активні люди, лідери думок, керівники і менеджери середньої ланки із високим та середнім рівнем доходів. Заплановано вихід близько 100 публікацій у виданнях «КоммерсантЪ», «Дело», «Экономические известия», «Контракти», «Експерт», «Статус», «Власть денег», «Деловая столица», «Комментарии», «Компаньон», «Український тиждень» та інших.

    У квітні промо-кампанія продовжиться на радіостанціях «Русское радио», «Авторадіо», «Радіо Рокс», «Люкс ФМ». На телеканалі «24» комунікація підкріплена іміджевим хвилинними роликами, які також підкреслюють багатогранність світу і людини у ньому.

    Реалізація кампанії відбувається силами власних підрозділів маркетингу та PR. Креативна концепція створена рекламним агентством «Люкс».

    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампанію

    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампанію

    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампанію

    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампанію

    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампанію

    Телеканал новин «24» розпочав весняну промо-кампанію




    Источник: Прес-служба телеканалу новин «24»
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.