Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    Кампанія MTV «Тонка межа» закликає молодь протистояти поширенню агресії в Інтернет-просторі


    10 декабря 2009 | На телеэкране / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
    Новітні дослідження AP/MTV підтверджують, що 50% молоді віком від 14 до 24 років стали жертвами онлайн-агресій

    Кампанія MTV «Тонка межа» закликає молодь протистояти поширенню агресії в Інтернет-просторі


    MTV розпочав нову ініціативу, яка допоможе молодим людям розпізнавати, реагувати та зупиняти поширення агресії в Інтернет-просторі. Онлайн-агресія є актуальною проблемою сьогодення, яка поширюється у формі «секстингу», кібер-буллингу та брутальних онлайн-побачень. За результатами досліджень проведених MTV та організацією The Associated Press, 50% молодих людей віком 14-24 років ставали жертвами агресій, 30% відсилали чи отримували фото з зображенням оголених молодих людей на адреси своїх мобільних телефонів або електронної пошти. Повну інформацію про результати досліджень можна знайти на research.ATHINLINE.org.

    «Наша аудиторія живе онлайн-життям, тоді, як кожне нове покоління зіштовхується з новими видами агресії. У нашому випадку Інтернет розширює кордони та можливості для нових агресій» - зазначає Стефан Фрідмен, генеральний директор MTV. - «Межа між приватним і публічним, реальними моментами та вічністю, любов’ю та образою, словами та пораненням дуже тонка. Кампанія «Тонка межа» призначена допомогти суспільству створити їх власну межу між користю та шкодою, яку можуть завдати Інтернет-ресурси».

    Як повідомляє телеканал «MTV Україна», кампанія MTV «Тонка межа» (A THIN LINE) розповість про агресію, що набула широкого поширення в Інтернет-просторі, за допомогою телебачення, Інтернет-ресурсів та ініціатив, включаючи спеціальний MTV-контент, сфокусований на проблемах секстингу. Вже сьогодні MTV запустив роботу електронної сторінки www.ATHINLINE.org, де молоді люди можуть ознайомитись з корисною інформацією, ресурсами та знайти підтримку на шляху захисту та боротьби з Інтернет-агресією.

    Партнерами MTV «Тонка межа» виступають організації Facebook, MySpace, The Family Violence Prevention Fund, WiredSafety, Anti-Defamation League, Blue Shield of California Foundation, loveisrespect.org, The National Teen Dating Abuse Helpline, National Network to End Domestic Violence, The Liz Claiborne Inc., DoSomething.org, Break the Cycle, Ruder Finn, Teenangels and PBS’ FRONTLINE.

    Кампанія «Тонка межа» включає:

    MTV-дослідження питань онлайн-агресії:
    Як часто молоді люди страждають від онлайн-агресій та наскільки вони впливають на їх емоційне життя та психічну стабільність. Результати досліджень на research.ATHINLINE.org.

    Спеціальні репортажі MTV-новини: секстинг

    MTV News напряму говоритиме з молодими людьми, які постраждали в результаті онлайн-агресії, протягом 30 хвилин вони розкажуть про те як небезпечний тренд впливає на молоду культуру та стосунки.
    - Документальний серіал, володар премії MTV Emmy «Правда життя: У мене цифрова драма»

    - Намалюй свою межу: Молодь має можливість розробити власні проекти задля боротьби з онлайн-агресією, такі як мобільні чи електронні сервіси, соціальні ігри чи контент. Додаткова інформація на challenge.ATHINLINE.org.

    - PSAs: Основою поширення онлайн-агресії є PSAs. Перша хвиля PSAs кампанії була розроблена Джоелем Шумахером та ґрунтувалась довкола понять «Public Nudity» та «Tattoo

    - Онлайн та мобільні послуги: Інформація про онлайн-агресію, інформаційні джерела та форми протидії стають доступними всім за допомоги електронних та мобільних технологій ATHINLINE.org.

    - Дошка порад MTV «Тонка межа»:
    MTV зібрав команду провідних експертів з питань онлайн-агресії, дипломованих психологів, та соціологів, які можуть надати відповідь на будь-які запитання глядачів та надати професійні поради.

    - Додатковий урок:
    MTV розробляє доступну програму для застосування у шкільній програмі, як частина освітнього матеріалу.

    Додаткова інформація про кампанію MTV «Тонка межа» доступна на сторінках: ATHINLINE.org, Facebook, MySpaceчи Twitter

    3-го грудня світ дізнався про трагічну історію тринадцятирічної Hope Witsell, що проживала у Флориді. Дівчина наклала на себе руки через нескінченні глузування та образи, спровоковані секст-повідомленням, надіслане колись дівчиною, яке набуло поширення в мережі у формі вірусу. Це один з прикладів проблеми молодіжної культури, що набула загального поширення: онлайн-образи.

    Від секст-повідомлень до кібер-буллингу та онлайн-агресії: з проблемою онлайн-образ зіштовхується значна частина нашої аудиторії. За результатами досліджень, проведених разом з AP, 50% у тій чи іншій формі стали жертвами онлайн-образ.

    Уже сьогодні ми об’єднались з соціальними мережами Facebook, MySpace та іншими організаціями для запуску кампанії «Тонка межа», яка допоможе молодим людям розпізнавати, реагувати та зупиняти поширення онлайн-агресії. За допомогою телебачення ми сподіваємося підняти до обговорення проблему онлайн-насильств на національному рівні, розповісти історії, що шокують та не залишають байдужими, розповісти про реальні наслідки впливу онлайн-образ аби допомогти провести власну межу між користю та шкодою, яку може заподіяти Інтернет.

    Якщо ви маєте 30 секунд, будь-ласка присвятіть їх перегляду ролика, створеного командою MTV Promos: Joel Schumacher, Patrick Cummings та Sean Linehan, який розповідає про суть проблеми та переконує у важливості співпрацювати з нашою аудиторією аби зупинити поширення онлайн-образ.

    Додаткова інформація про кампанію MTV «Тонка межа» доступна на сторінках: ATHINLINE.org, Facebook, MySpaceчи Twitter

    Телеканал «MTV Україна» - музично-розважальний молодіжний телеканал. Аудиторія – «14-32». Є першим і єдиним міжнародним каналом в Україні. Входить у всесвітню телевізійну мережу MTV Networks, що належить медіа- корпорації Viacom, і в медіа-групу «Інтер» («Інтер», НТН, К1, К2, «Ентер», «Ентер-Фільм», «Мегаспорт», «MTV Україна», «Інтер+») – найбільшу телевізійну групу по загальноукраїнській аудиторії*. Медіа- група «Інтер» - телебачення для всієї сім'ї. Генеральний директор «MTV Україна» - Костянтин Стрюков. www.mtv.ua (*Аудиторія 18+, вся Україна).

    U.A. Inter Media Group Limited заснована у 2005 році. Група володіє 61% акцій «Української незалежної ТБ-корпорації» (телеканал «Інтер»), 90% акцій «Кіно-ТБ» (телеканала «Ентер-Фільм»), 90% «Музика- ТБ» («Ентер»), телеканалами НТН, К1, К2, «Мегаспорт», «MTV Україна», «Інтер+» та іншими медіа-активами. Директор компанії U.A. Inter Media Group Limited – Олена Хорошковська. Керівник медіа-групи «Інтер» - Сергій Созановський. Медіа-група є членом Європейської Бізнес Асоціації, а також Американської Торгової Палати в Україні. www.uaimg.com


    Источник: Пресс-служба MTV Україна
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.