Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Обзор и сравнение смартфонов ZTE Blade V30 Vita и ZTE Blade L9
  • Советы по выбору напольного покрытия от ПолMALL
  • Советы по выбору батута для детей
  • 6 отличных хорроров, которые пощекочут вам нервы





  • ТРК «Україна» запустила літню промо-кампанію


    7 июля 2009 | На телеэкране / Украина / На украинском языке | Добавил: Ольга Кравцова
    Телеканал «Україна» запустив літню промо-кампанію, що анонсує головні телеподії літнього сезону. «Вiзьми з собою лiто» - таким став салоган кампанії, а її символом – валіза з яскравими хітами сезону. На літо телеканал «Україна» підготував коктейль із серіалів та художніх фільмів у слотах «Час детективів» (будні 20-20), «Час жахів» (неділя, 23-30), «Час жартiв» (субота, 21-45), «Час МегаХітiв» (понеділок, 22-20), а також музичний «Час концертiв» та зворушливий «Час почуттiв» у неділю о 13-00 та 16-00 відповідно. Безумовною прем’єрою літнього сезону на каналі стане тиждень прямих трансляцій музичного конкурсу «Нова хвиля 2009» (28 липня – 2 серпня).

    У рамках кампанії було відзнято серію спеціальних заставок: загальна, що анонсує літо на телеканалі «Україна», і 6 тематичних. У головній ролі – валіза, яка подорожує потягом, летить на літаку, пливе на яхті і, в решті решт, прибуває на відпочинок. За час свого шляху вона стає учасницею найбільш неочікуваних перипетій. Її вміст – це символічний багаж, що красномовно вказує на жанр слоту, що промотується. Час показу підкаже інформаційне табло аеропорту.

    Креативна розробка – телеканал «Україна», автор сценаріїв – Роман Шома. Проект здійснений за участі продакшн-студії «ПРОНТО Фільм», яка залучила до розробки роликів режисера Івана Сауткіна, операторів – Сергія Михальчука, Михайла Маркова та Андрія Лобова.

    Промо-кампанія буде також підтримуватися зовнішньою рекламою (бігборди, сітілайти у містах-мільйонниках, афіші в м. Києві, шляхові стіні у київському та харківському метро). У середині липня акцент літньої кампанії буде зроблено на промотуванні трансляцій конкурсу «Нова хвиля 2009».
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.