Навигация

Популярные статьи
  • Как найти достойную работу в Чехии — 4 преимущества рекрутингового агентства «Befind»

  • Авторские и переводные статьи

    Пресс-релизы

    Регистрация на сайте


    Опрос
    Какие телеканалы вы смотрите чаще?







    348 звернень розглянуто НКРЗ у I кварталі 2010 року


    12 апреля 2010 | Телекоммуникации / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
    348 звернень розглянуто НКРЗ у I кварталі 2010 року
    НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ’ЯЗКУ УКРАЇНИ
    СЕКТОР ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ЗМІ ТА ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ

    тел.: 044 569 71 03, 278 08 13
    вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001
    web: www.nkrz.gov.ua, e-mail: press@nkrz.gov.ua


    Інформаційне повідомлення


    348 звернень розглянуто НКРЗ у I кварталі 2010 року


    Упродовж I кварталу 2010 року року на розгляд до НКРЗ надійшло 348 звернень громадян, що на 93,3% більше, ніж у І кварталі минулого року (180 звернень). Із загальної кількості звернень – 8 колективних, 2 повторних, 12 від інвалідів Великої Вітчизняної війни, 133 від ветеранів війни та праці та інших громадян, що потребують соціального захисту та підтримки.

    На 235 звернення було надано роз’яснення та необхідну інформацію, 67 звернень громадян вирішено позитивно, 9 – надіслано за належністю іншим органам влади, 36 – знаходяться у стадії розгляду.

    52% від загальної кількості звернень становлять заяви, клопотання та скарги з надання телекомунікаційних послуг місцевого фіксованого телефонного зв’язку.

    14,4% від загальної кількості склали звернення з питань надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку, 13,2% – з питань надання послуг з доступу до Інтернет. Слід зазначити, що кількість звернень з питань надання послуг з доступу до Інтернет, які надійшли у I кварталі 2010 року у порівнянні з I кварталом минулого року збільшилась у два рази.

    У порівнянні з I кварталом 2009 року більш ніж у два рази зросла кількість звернень щодо тривалої відсутності телефонного зв’язку – 57 звернень, у три рази зросла кількість звернень щодо незгоди із розміром виставлених рахунків за телекомунікаційні послуги – 22 звернення. Разом з тим, у I кварталі 2010 р. зменшився відсоток звернень з питань встановлення телефону – 19 проти 28 у I кварталі 2009 року.

    Протягом звітного періоду до НКРЗ зверталися споживачі з усіх регіонів України, але найбільше звернень надійшло від споживачів послуг зв’язку м. Києва та Київської області – 69 (19,8%) та інших областей України: Дніпропетровської – 62 звернення (17,8%), Донецької – 28 (8 %), Одеської – 16 (4,6%), Харківської – 43 (12,4%), АР Крим – 16 (4,6%), Черкаської – 15 (4,3%). По одному зверненню надійшло від громадян Закарпатської та Херсонської областей.

    До громадської приймальні НКРЗ з питань організації надання послуг зв’язку протягом I кварталу 2010 року звернулось 47 громадян, на "гарячу телефонну лінію" НКРЗ зателефонувало 8 громадян. На порушені громадянами питання фахівцями надавались відповідні роз'яснення (консультації).

    Источник: Прес група НКРЗ
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.