Koronator.FM - Радио Некоммерческих Групп
Официальные онлайн-трансляции оффлайновых ФМ радиостанций в бесплатном приложении для Андроид. Без рекламы, без скрытых оплат. Только отборные станции из разных стран мира.
Навигация

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?



Популярные статьи
  • Обзор и сравнение смартфонов ZTE Blade V30 Vita и ZTE Blade L9
  • Советы по выбору напольного покрытия от ПолMALL
  • Советы по выбору батута для детей
  • 6 отличных хорроров, которые пощекочут вам нервы





  • «Кінобізнес в Україні»: кіно з бюджетом до $1,2 млн може бути рентабельними


    2 июня 2009 | Кино / Украина / На украинском языке | Добавил: Алексей Мазур

    Прокатна успішність кінофільму в Україні та Росії напряму залежить від наявності чи відсутності медіаресурсу, насамперед - підтримки великих телеканалів. Таку тезу висловили кілька доповідачів міжнародної конференції «Кінобізнес в Україні», що відбулася 1 червня в Києві (організатор - компанія Media Resources Management).

    Як зазначив один із російських учасників конференції, з десяти російських фільмів - лідерів зборів минулого року лише два («Гітлер капут» та «День радіо») не мали фінансування телеканалів та державної підтримки. Тому у сьогоднішніх ринкових умовах у Росії та Україні успіх картини неможливий без медійної складової.

    За словами генерального директора ICTV Олександра Богуцького, на українському телебаченні з початку року рекламувалося 49 прокатних кінострічок. У сумі їхні ролики набрали 5,5 тисяч WGrp (зважених рейтингів) за аудиторією «люди 16-30 років». Найбільше - близько 700 WGrp - припало на другу частину «Залюдненого острова». 678 WGrp взяло «Кохання у великому місті» - картина, співінвестором якої виступив ICTV, близько 650 WGrp - «Тарас Бульба». Медіапідтримкою «Залюдненого острова» та «Кохання у великому місті» займалися телеканали холдингу Віктора Пінчука (Новий канал, СТБ, М1 та ICTV), акцент у промоції «Тараса Бульби» було зроблено на «Інтер» та Новий канал. На думку пана Богуцького, деякі фільми, які в Росії мали шалений успіх, не змогли повторити його в Україні якраз через відсутність достатньої підтримки телеканалів. Наприклад, «Любовь-морковь». При цьому Олександр Богуцький зазначив, що основна запорука глядацького інтересу - це все-таки гарний сценарій, ідея фільму. Якщо ці дві умови - телепідтримка та гарна ідея - присутні в одному проекті, то, на його думку, такий проект може бути вдало реалізований в Україні.

    Головний виконавчий продюсер кіноконцерну «Ялта-Фільм» Олег Малишевський вважає, що принаймні нульову рентабельність наразі, за умов кризи, може отримати українська картина з бюджетом $1,2 млн, близько $250 тисяч із яких буде вкладено у маркетинг. Бажано, щоб у ролях були «медійні» (добре відомі пересічному глядачу) обличчя. За його словами, бюджет фільму «Сафо» (один із найуспішніших проектів кіноконцерну) було перевищено до позначки $2,85 млн, тому що ця картина була більше «режисерським», ніж «продюсерським» проектом. Такий бюджет у Україні окупити складно, а продажі на інші ринки не завжди можуть компенсувати різницю. Права на показ «Сафо» продано у 24 країни.

    Олег Малишевський зазначив, що основна частина українського кінобізнесу - це не власні продюсерські проекти, а участь у створенні російських та інших закордонних проектів. Зараз у зв'язку зі складною економічною ситуацією в Україні стало набагато дешевше знімати - у порівнянні з Росією розцінки нижчі на 20%. «Я не погоджуюся з думкою, що Україна - це нецікава локація. За 4 роки існування наша компанія взяла участь у 64 проектах, у тому числі у понад 30% усіх російських релізів, що вийшли за цей час. Зокрема ми працювали над «Залюдненим островом» та фільмом «Гітлер капут». Зараз ведемо переговори з двома американськими та однією німецькою кінокомпаніями. Україна цікава їм тим, що тут є велика дешева біла масовка. У Криму люди згодні працювати у масовці по 12-14 годин на день за $10. Тут великий світловий день, що дуже важливо для зйомок. І тут багато кваліфікованого ресурсу, що має великий досвід та швидко переймає нові технології», - зазначив він.



    Источник: Телекритика
    Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

    Другие новости по теме:


     



    Телепрограммы для газет и сайтов.
    15-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

    Пополнение за Webmoney:
    - сотовая связь
    - интернет
    - телефония
    - телевидение
    - Oriflame, Faberlic

    Форум

    Фоторепортажи

    Авторская музыка

    Погода

    Афиша

    Кастинги и контакты ТВ шоу

    On-line TV

    Партнеры

    Друзья

    Реклама

    Статистика
    Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.